خانواده شهدا وایثارگران

فرماندارنایین: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از دولت در برهه کنونی به معنای حمایت از انقلاب و نظام اسلامی می باشد

بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از دولت در برهه کنونی به معنای حمایت از انقلاب و نظام اسلامی می باشد

 به گزارش پیام نایین نقل از روابط عمومی فرمانداری نایین،جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان نایین در خصوص گرامیداشت دهه ولایت و امامت و هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان نایین و مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری شهرستان نایین برگزار گردید.

فرماندار شهرستان نایین در ابتدای این جلسه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت و گرامی داشت هفته دولت عنوان نمود شرایط کنونی کشور شرایط خاصی است و در حال حاضر باید از این پیچ تاریخی به سلامت گذر کنیم. شرایط به گونه ای است که باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با حمایت از دولت در مسیر توسعه گام برداریم.

جمالی افزود حمایت از دولت در برهه کنونی به معنای حمایت از انقلاب و نظام اسلامی می باشد. وی در پایان گفت : به همت مسئولین شهرستان و با حمایت های دولت تدبیر و امید اقدامات عمرانی و فرهنگی زیادی در سطح شهرستان انجام گرفته است که در هفته دولت شاهد بهره برداری از این پروژه ها و همچنین کلنگ زنی تعدادی از پروژه ها خواهیم بود.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه مسئولین دستگاه های اجرایی به ارائه برنامه های خود در هفته دولت و دهه ولایت پرداختند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *