اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

فرماندار شهرستان نایین :دولت یازدهم با پشتیبانی مردم و مقام معظم رهبری موفق شد برگ زرینی در حوزه دیپلماسی رقم زند

جلسه ستاد هماهنگی گرامی داشت هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان نایین و مسئولین ادارات در فرمانداری برگزار گردید.

سهراب مظفر نجفی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت عنوان نمود دولت هایی بوده اند که وجودشان زحمت برای نظام ایجاد کرده و متقابلا دولت هایی نیز در تقویت نظام و خدمت به مردم گامهای بلندی برداشته اند. قوه ی مجریه مفتخر به شهیدانی ماندگار و جاویدان می باشد که از حیث اخلاق و رفتار و منش دولت مردی در تاریخ ما بی بدیل هستند.

farmandarدولت

مظفر نجفی افزود اگر دولت عاقل، فهیم و با برنامه و استخوان بندی اجرایی باشد نظام و مردم از آن بهره می برند اما اگر دولتی دچار بی برنامه گی باشد لطمات جبران ناپذیری را متوجه مردم و نظام خواهد کرد. مردم در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب دولت تدبیر و امید رأی به عقلانیت و آرامش و شفاف سازی دادند. فراموش نکرده ایم که دعواهای میان قوا مردم و رهبری را دل آزرده می کرد اما اکنون همراهی تعامل میان قوا و آرامش در حوزه سیاست و اقتصاد باعث سرمایه گذاری های زیادی از سوی کشورهای خارجی در ایران گردیده است. ایشان ادامه داد بخشی از زحمات ایجاد شده برای نظام داخلی و اکثر آن خارجی بود که این دولت با پشتیبانی مقام معظم رهبری موفق شد برگ زرینی در حوزه دیپلماسی به وجود بیاورد که بعد از سال های طلایی ایثار و شهادت که کشور ما با افتخار توانست مقابل استکبار جهانی بایستد و حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندهد بعد از آن اتمام و اکمال آن در حوزه ی دیپلماسی بود که نشان داد مردم و رهبری یکپارچه و متحد هستند. در کشور ما مردم و رهبری و مجموعه نظام و دولت یک صدا پشت هم و متکی به ادعیه مردم و تاییدات الهی در حوزه دیپلماسی حماسه آفریدند.

مظفر نجفی در ادامه به نقل از رئیس جمهور که عنوان نموده بودند« ما به برجام خوشبین هستیم ولی به آمریکا نه» ،موضوع برجام را حاصل تلاش ملت و دولت در سایه حمایت های مقام معظم رهبری و موضع گیری های صریح و به موقع ایشان دانست و افزود اگر مقام معظم رهبری تذکری می دهند خطاب اصلی به دشمن است و هشدار به مسئولین نظام که بیدار باشند و از دشمن ضربه نخورند. وی افزود باید از کوچک ترین فرصت برای تقویت نظام استفاده کنیم و اکنون که دوران پسا برجام و پیروزی دیپلماسی را شاهد هستیم به دیپلمات های خود که یک تنه در یک طرف میز نشستند و به تقابل با دنیا که در طرف دیگر میز بودند پرداختند اعتماد کنیم و آنها را مورد هجمه و تخریب قرار ندهیم. نجفی گفت ما به داشتن وزیر خارجه ای مانند دکتر ظریف و هیئت همراه ایشان و دانشمندان هسته ای که قدرت و اقتدار ما را به دنیا فهماندند افتخار می کنیم.

فرماندار شهرستان نایین عنوان نمود هرگونه سخنی که به مردم یأس بدهد خیانت است، مردم ممکن است از برخی کارگزاران نظام و مسئولین شکوه داشته باشند اما از نظام جدایی ناپذیرند. اگر امروز تأکید ما بر ارائه عملکرد دولت جمهوری اسلامی است این خدمات به نظام اسلامی بر می گردد.

مظفر نجفی افزود محیط زیست در دولت گذشته با چالش های فراوانی روبه رو بود، ارتباط ما با سایر دولت ها بسیار اندک شده بوده اما در حال حاضر به لطف دیپلماسی و احترام به قانون در حال احیای روابط خود با دولت هایی هستیم که به ما احترام می گذارند و اگر غربی ها به قواعد پایبند باشند ما نیز با آنها مشکلی نخواهیم داشت به جز رژیم اسرائیل که با آنها هیچ گونه مراوده ای نخواهیم داشت. فرماندار شهرستان نایین در پایان با اشاره به شعار سال عنوان نمود باید در هفته دولت اقدام و عمل را با زبان خوب و شیوا به استحضار مردم برسانیم و آنها را امیدوار کنیم تا بدانند هدف نظام جمهوری اسلامی سربلندی و شکوفایی است به همان گونه که در دنیا به عنوان یک قدرت برتر  جایگاه ویژه ای داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *