اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار شهرستان نایین

فرماندار نایین از اختصاص ۱۶میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار تملک دارایی به این شهرستان خبرداد

از محل اعتبار تملک دارایی؛

۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نایین اختصاص یافت

به گزارش پیام نایین نقل از ایرنا- فرماندار نایین از اختصاص ۱۶میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار تملک دارایی به این شهرستان خبرداد.

به گزارش، ‘ محمود جمالی ‘ روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نایین بیان کرد: اعتبار یاد شده با اولویت پروژه های نیمه تمام بویژه طرح های انتقال آب، اشتغالزا و اقتصاد مقاومتی در بین ادارت شهرستان توزیع می شود.
وی با بیان اینکه حداقل ها را باتوجه به بضاعت موجود مدنظر قرار داده ایم، افزود: از مسئولان ادارات انتظار داریم در جذب اعتبارات استانی و ملی نیز با هماهنگی ادارات کل استان اصفهان تلاش کنند.
فرماندار نایین افزود: ما باید هوشمندانه و به گونه ای عمل کنیم تا در تخصیص اعتبارات و هزینه کرد آن با جدیت بیشتری نسبت به گذشته اقدام نماییم.
وی در ادامه بااشاره به بد عهدی های آمریکا در سالیان متمادی گفت: اینکه آمریکایی ها بخواهند ما را با این گونه اقدامات تحت تاثیر قرار دهند دچار اشتباه شده اند.
جمالی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت میان آحاد ملت و پرهیز از هرگونه بی اخلاقی و اختلاف افکنی گفت: سعی کنیم در شهرستان نایین نیز با وحدت و همدلی در جهت توسعه گام برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *