اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگیمطبوعات

فرماندار نایین/ خبرنگاران باید واقعیات جامعه را همچون آینه با شفافیت انعکاس دهند

به گزارش پیام نایین وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری نایین مظفر نجفی فرماندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی عنوان نمود این شهید بزرگوار شهید جهل و خرافه و سلفی گری گردید.
وی افزود با توجه به اینکه بنده مدتی را در واحد روابط عمومی فعالیت نموده ام ، خودم را با خبرنگاران هم جنس می دانم و جایگاه ویژه ای برای خبرنگاران قایل هستم.
فرماندار تصریح کرد: دولت تدبیر و امید نیز بر گردش آزاد اطلاعات و حفظ شأن خبرنگاران تاکید ویژه ای دارد البته خبرنگار نباید دولتی باشد بلکه باید مردمی باشد اما آنچه در این زمینه مهم است نحوه عملکرد اصحاب رسانه می باشد که باید با شفافیت همچون آینه واقعیات را انعکاس دهد.
فرماندار با بیان اینکه روابط عمومی های ادارات نیز موظفند در ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه باشند افزود: حضور به موقع و در صحنه بودن ، کسب سریع خبر و بالا بودن سطح ارتباطات از ویژگی های یک خبرنگار خوب می باشد.
نجفی با اشاره به برخی از تخریب ها نسبت به دولت عنوان نمود امروز باید روح شادی و نشاط و امید را در جامعه دمید و باعث ایجاد انگیزه برای جوانان و مردم شد.
وی افزود: دولت تدبیر وامید در هنگامی که فعالیت خود را آغاز نمود با رکود و تورم شدید مواجه بود و توانست با برنامه ریزی و همراهی مردم تورم را کنترل کند اما خروج از رکود با اقتصاد دولتی حاصل نمی گردد بلکه باید بخش خصوصی و مردم در این زمینه فعال شوند.
مظفر نجفی همچنین با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی عنوان نمود در این زمینه نقش رسانه ها بسیار ویژه خواهد بود چرا که باید با قلم خود در اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش نمایند تا بتوانیم با برنامه ریزی های بسیار خوبی که دولت انجام داده این موضوع را به فعل برسانیم.
فرماندار نایین در پایان گفت :خبرنگاران ما باید با حفظ برخی از خطوط قرمز داشته هایمان را برای مردم گوشزد کنند و با نقد منصفانه حلقه واصله مردم و مسئولان باشند همانگونه که کشورهای پیشرفته با اعتقاد به گردش آزاد اطلاعات در رشد و توسعه کشور خود از نقش ویژه رسانه ها در این زمینه منتفع می شوند.
در ابتدای جلسه شرکت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نایین نیز ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار عنوان نمود تلاشگران عرصه رسانه می توانند در پیشرفت جامعه موثر باشند. نقد منصفانه خبرنگاران این نکته را گوشزد می کند که مسئولان در انجام مسئولیت خود مورد نظر افکار عمومی و نگاه تیزبین خبرنگاران قرار دارند. وی در ادامه افزود در بحث ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفتمان سازی و بستر سازی این موضوع نیز با کمک اصحاب رسانه می تواند در جامعه به خوبی نهادینه شود.
اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نایین با حضور سهراب مظفر نجفی فرماندار شهرستان نایین ، ثالثی معاونت فرمانداری ، شرکت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نایین ورضوانی مسئول دفتر امور اجتماعی فرمانداری مورد تجلیل قرار گرفتند.
همچنین مدیر جهاد کشاورزی نایین از خبر نگاران شهرستان تقدیر کرد.
شهرستان نایین با ۴۰هزار نفر جمعیت در۱۴۰کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت۷۱۳۶

 

 

khabar 2khabar 4khabar 1khabar 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *