اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان تقویت نقش مردم را دنبال خواهیم کرد زیرا معتقدیم حفظ و تامین امنیت نیازمند انجام یک کار ویژه همگانی است

فرمانده انتظامی استان اصفهان: تامین امنیت نیازمند مشارکت همگانی است

اصفهان – ایرنا – فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان تقویت نقش مردم را دنبال خواهیم کرد زیرا معتقدیم حفظ و تامین امنیت نیازمند انجام یک کار ویژه همگانی است.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی معصوم بیگی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی مسئولیت حفظ امنیت را بر عهده دارد، افزود: تعامل برونی و انسجام درونی به عنوان راهبرد اصلی و روح حاکم بر ماموریت ها در استان اصفهان خواهد بود.
وی تصریح کرد: مشی نیروی انتظامی در استان اصفهان رفتاری مهربانانه و با محبت با مردم و رویکرد آن، پیشگیری از جرم و سرقت است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در عین حال تاکید کرد: این فرماندهی با اراذل و اوباش برخورد قهری و قاطع خواهد داشت و حفظ آرامش و امنیت مردم را خط قرمز خود می داند.
وی اظهارکرد: در راستای ایجاد امنیت قصد داریم مردم را به مشارکت بیشتر تشویق کنیم زیرا تامین و حفظ امنیت در جامعه با تعامل همه جانبه و همکاری همه دستگاه ها و سازمان ها رقم می خورد.

*** برخی دولتها چوب لای چرخ پلیس می گذارند
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این مراسم گفت: سربلندی ما در جهان مرهون امنیت ماست، با این حال برخی دولتها چوب لای چرخ پلیس می گذارند.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با بیان اینکه امنیت نعمتی برای جامعه محسوب می شود، اضافه کرد: ایران امن ترین کشور دنیا به شمار می رود و دلیل این امر عملکرد نیروهای مسلح کشور است.
وی اضافه کرد: مسئولان کشوری که نتوانند امنیت جامعه ‌ای را تأمین کنند، کارآمد نیستند، همچنین مردم در کشوری بدون نیروهای مسلح نمی‌توانند زندگی و حیات داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: اگر نافرمانی خدا در هرجایی انجام گرفت نباید چشممان را ببندیم بلکه باید وظیفه خود را به‌ درستی انجام دهیم.
همچنین فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان در پنج سال اخیر در پلیس‌ های مختلف رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است.
سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: در پنج سالی که در اصفهان مشغول بودم موفق شدیم ۹۱۷ باند سرقت را منهدم و ۳۸۵ تن کالا را کشف و ضبط کنیم.
وی افزود: در این مدت همچنین در استان اصفهان بالغ بر ۱۶۰ تن مواد مخدر کشف شد و این نسبت به دوره مشابه قبلی ۴۲ درصد افزایش داشت.
به گفته وی در این مدت افزون بر ۱۵ هزار از نیروهای انتظامی استان در دوره های حفظ قرآن شرکت کردند.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان روز سه شنبه با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، استاندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان استان اصفهان در سالن کوثر این شهر برگزار شد.
در این مراسم سردار ‘ مهدی معصوم بیگی ‘ به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان معرفی و از خدمات پنج ساله سردار عبدالرضا آقاخانی در این سمت قدردانی شد.
سردار معصوم بیگی پیش از این جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا بود.
گ / ۶۰۲۰ / ۲۰۹۳ ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *