اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان نایین

در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی خور و بیابانک از سرهنگ فضل اله رحیمی فرمانده پیشین تجلیل و سرگرد نعمت خلیلی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک معرفی شد

معرفی فرمانده انتظامی خور و بیابانک

به گزارش پیام نایین نقل از ایرنا – فرمانده جدید انتظامی خوروبیابانک روز یکشنبه معرفی شد.

به گزارش پیام نایین نقل از ایرنا، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان خور و بیابانک گفت: ایجاد امنیت در جامعه و رفاه برای مردم از شاخصه های اصلی نیروی انتظامی است.
سرهنگ حسین حسین زاده افزود:دشمنان بارها ملت ایران را از روش های مختلف امتحان کرده اند؛ اما هر بار شکست خوره اند.
وی با بیان اینکه قدرت از دو راه مادی و معنوی حاصل می شود گفت: در قدرت معنوی حضرت امام خمینی (ره) توانست طاغوت و نظام شاهنشاهی راکه از طرف قدرت های جهان حمایت می شد را به زباله دان تاریخ روانه کند.
وی خاطر نشان کرد: عزت و عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی موهبتی الهی است که نباید فراموش شود و به آن خدشه ای وارد شود.
سرهنگ حسین حسین زاده افزود: آمارها در شرقی ترین نقطه استان اصفهان نشان می دهد مردم این شهرستان با وجود مشکلات فراوان ، با تکیه بر اعتقادات مذهبی قوی خود توانسته اند از بروز هر گونه بحران یا حادثه که منجر به جرم شود جلوگیری کنند.
وی گفت: خوروبیابانک با نهایت آرامش و امنیت می تواند پذیرای طبیعت گردان کشور باشد اما نباید در این فضای گردشگری اخلاق و سنت دیرینه مردم کویر زیر پا گذاشته شود .
امام جمعه خوروبیابانک گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد نعمت امنیت در کشور هستیم که مردم باید قدردان این نعمت باشند.
حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد خاطرنشان کرد: امروز امنیت ایران اسلامی با وجود ناامنی های موجود در کشورهای مختلف مثال زدنی است.
فرماندار خوروبیابانک نیز در این آیین امنیت را یکی از نیازهای اساسی هر فرد و جامعه عنوان کرد و افزود: امنیت و احساس امنیت دولبه ای هستند که باهم به پیش می روند و نبود یکی می تواند به دیگری خدشه وارد کند.
علی استوار افزود: حفظ حیات و پایداری نظام جمهوری اسلامی در گرو تامین امنیت مردم و امنیت کشور و امنیت پایدار برای جمهوری اسلامی است.
وی افزود: نظم و انضباط، ولایت مداری، توجه به معنویات و حفظ و قداست جایگاه نیروی انتظامی افتخاری برای این نیرو است.
در این آئین از سرهنگ فضل اله رحیمی فرمانده پیشین تجلیل و سرگرد نعمت خلیلی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک معرفی شد.
شهرستان خوروبیابانک در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *