اخباراخبار ایراناخبار جهاناخبار سیاسی

فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء: مرزهای ایران به طور کامل تحت کنترل است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزهای کشور به طور کامل تحت کنترل است و از کیان آن، پاسداری می کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی پنجشنبه شب در مراسم یادواره ۱۳۶ شهید شهرستان رضوانشهر با اشاره به جنگ روانی دشمنان علیه نظام اسلامی و ملت ایران افزود: دشمنان همواره از ترفندهایی استفاده می کنند و قصد نا امنی روانی را در جامعه ما دارند و مکرر اعلام می کنند که گزینه های نظامی روی میز است.
وی با بیان اینکه ما با خدا معامله کرده ایم تا اجازه ندهیم دشمنان به کشورمان حمله کنند، ادامه داد: امروز دلاورمردان ارتش و سپاه در کیلومترها دورتر، ضمن کنترل راه های آبی با حضور در سوریه از حرم اهل بیت نیز دفاع می کنند.
امیر اسماعیلی با اشاره به دستگیری و سپس آزادشدن تفنگداران دریایی آمریکا در خلیج فارس گفت: دستگیری نیروهای آمریکایی توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با همکاری یگان پدافند ارتش، هشداری جدی برای دشمنان بود.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به امکانات و استعدادهای این یگان افزود: تجهیزات و رادارهای خوبی در اختیار داریم و تا هزاران کیلومتر دورتر را تحت نظر داریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، به انتقال قدرت در دنیای کنونی اشاره و اضافه کرد: انتقال قدرت در دنیا کنونی بدست صحنه گردانان چند ملیتی در حال شکل گیری است که مردم، تعیین کنندگان واقعی هستند.
وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه نفوذ دشمن گفت: طبق دستورات معظم له، باید متوجه نفوذی ها باشیم و دشمن امروز بهترین و کم هزینه ترین مسیر را که همان راه فرهنگی است، برای این امر انتخاب کرده است.
امیر سرتیپ اسماعیلی بیان کرد: امروز دشمن با ایجاد شبکه های ماهواره ای و مجازی، درصدد استحاله فرهنگی است و طبق هشدارهای رهبری باید مواظب شبیخون فرهنگی دشمنان باشیم.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به جمعیت حاضر گفت: شما سنگربانان شبیخون فرهنگی هستید که از باورها و اعتقادات دینی دفاع می کنید.
وی یکی دیگر از راه های دشمنی غرب با ایران را استحاله سیاسی ذکر کرد و ادامه داد: از این طریق، می خواهند دولت را نزد ملت نا کارآمد جلوه دهند.
امیر اسماعیلی گفت: طبق سفارشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم اگر پشت دولت نمی ایستادند، امروز برجامی وجود نداشت و هیچ موفقیتی را نیز بدست نمی آوردیم.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحریم های اعمال شده علیه کشورمان گفت: اگر این اقدام را علیه هر کشوری در دنیا انجام داده بودند، الان فلج شده بود.
امیر سرتیپ اسماعیلی جوانان را سرمایه های اصلی نظام اسلامی خواند و گفت: جوانان با تمام وجودشان از حریم ولایت دفاع می کنند و اگر امروز آرامش در جامعه حاکم است، مدیون جوانانی هستیم که جانشان را برای حفظ این مملکت تقدیم کردند.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ۱۳۶ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده و دارای ۳۵۰ جانباز و ۳۲ آزاده سرافراز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *