اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار علمی

مراسم تودیع دکتر ستاری و معارفه دکتر وهابی در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) واحد دانشگاهی نایین برگزار گردید

طی حکمی از طرف دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جلال وهابی همابادی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین منصوب گردید.

 در این مراسم حجت الاسلام سجادی امام جمعه شهرستان به نقش و اهمیت و جایگاه علمی و معنوی دانشگاه آزاد اسلامی پس از انقلاب اشاره نمود.

 در ادامه مراسم فرماندار شهرستان نیز در رابطه با نقش پررنگ دانشگاه آزاد در پیشرفت علمی کشورمان، سخنانی را بیان داشت و ضمن تشکر از زحمات سرپرست قبلی و آرزوی موفقیت برای دکتر وهابی سرپرست جدید از وی تقاضا نمود تا در رابطه با پیگیری و تصویب رشته های تحصیلات تکمیلی برای دانشگاه نایین تلاش نماید.

دکتر منوچهر ستاری نیز ضمن تبریک به سرپرست جدید گزارشی در خصوص عملکرد  نه ساله و فراز و فرودهای مدت خدمت خود را بیان داشت و برای دکتر وهابی آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه آقای دکتر امیری ضمن تشکر از زحمات دکتر ستاری و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید به بیان سخنان در رابطه با موقعیت و گسترش دانشگاه آزاد اسلامی و نقش بسزای آن در جامعه و بی مهری هایی که در هشت سال دولت پیشین به این مجموعه علمی که با سرمایه ی اولیه ی بنیانگذار جمهوری اسلامی بنا شد بیان داشت.

در پایان مراسم آقای دکتر وهابی همابادی سرپرست جدید دانشگاه نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر ستاری اظهار داشت انشاء اله منبعد نیز با یاری خداوند و سعی و تلاش هرچه بیشتر مجموعه کارکنان این دانشگاه، بتوانیم دانشگاه عالی در سطح استان داشته باشیم.

مراسم با اهدای لوح تقدیر و قاب فرش به سرپرست قبل و اهداء حکم سرپرستی جدید دانشگاه خاتمه یافت.

در این مراسم دکتر وهابی با اهداءگل از مادرش تشکر وقدر دانی کرد.

در این مراسم که اساتید، کارکنان ، رؤسای واحدهای دانشگاهی، سرپرست دبیرخانه هیأت امنا، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و برخی از مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اداری و ارگان های شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند، دکتر امیری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن تشکر از زحمات دکتر منوچهر ستاری نایینی، دکتر جلال وهابی همابادی را به عنوان سرپرست جدید واحد نایین معرفی نمود.

  azad-----95---4azad-----95---5azad-----95---8azad-----95---7azad-----95---3 azad-----95--5azad-----95---2azad-----95--6azad-----95---1vahabi_jalal_1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *