اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار علمیاخبار فرهنگی

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح ۱۱۴ طرح بهزیستی با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال در این استان همزمان با دهه فجر خبر داد

همزمان با دهه فجر

۱۱۴ طرح بهزیستی در استان اصفهان افتتاح شد

به گزارش پیام نایین نقل از- ایرنا- معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح ۱۱۴ طرح بهزیستی با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال در این استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش پیلم نایین نقل از ایرنا، علی اصغر شاه زیدی روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه طرح های دهه فجر بهزیستی شهرستان تیران و کرون افزود: راه اندازی مرکز مشاوره، مسکن مددجویان، مراکز نگهداری مددجویان و مرکز خدمات بینایی سنجی، شنوایی سنجی و گفتار درمانی از جمله این طرح هاست که با مشارکت خیران و بخش خصوصی راه اندازی شده است.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان ادامه داد: خدمات سازمان بهزیستی در سراسر استان اصفهان در حال ارائه است که با وجود محدودیت های مالی دولت، خیران و سرمایه گذاران بخش خصوصی وارد شده اند.
وی با بیان اینکه تحقق برنامه های سازمان بهزیستی مدیون مشارکت خیران و مردم است، اظهار کرد: بدون مشارکت مردم و وجود محدودیت های مالی بسیاری از کارها مانند مراکز نگهداری مددجویان صورت نمی گرفت.
رئیس بهزیستی شهرستان تیران و کرون نیز در این مراسم به طرح های این اداره اشاره کرد و گفت: راه اندازی درمانگاه غنچه های بهشت، مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان، طرح های اشتغال زایی، مسکن مددجویان بهزیستی و پایگاه بسیج اداره از جمله این پروژه ها ست.
اکبر حاجی عرب افزود: مسکن معلولان نیز با ارائه تسهیلات بلاعوض تا سقف ۳۲۰ میلیون ریال و انشعابات رایگان و مشارکت خود خانواده ها انجام می شود.
رئیس بهزیستی شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: کمک دولت یازدهم درباره مسکن معلولان در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بوده و بسیاری از معلولان صاحب مسکن شده اند.
شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
هفت هزار نفر از جمعیت ۷۰ هزار نفری این شهرستان از خدمات بهزیستی بهره می برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *