اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار جهاناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار علمی

جنگنده های دشمن در كمترین زمان در حریم هوایی كشور منهدم می شوند

به گزارش پیام نایین،سرهنگ عباسی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نمازجمعه نایین در جمع نماز گزارن در مسجد جامع نایین گفت:

 پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به چنین توانایی دست یافته است كه هواپیمای جنگنده متجاوز به حریم هوایی كشور را در كوتاهترین زمان كشف، شناسایی و منهدم می كند.

Payamnaein.ir http://telegram.me/mafakhernaein

abasi namaz1abasi namaz2

سرهنگ ‘ محسن عباسی ‘ در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه نایین در مسجد جامع نایین افزود: ماموریت اصلی پدافندهوایی، كشف و شناسایی، رهگیری و انهدام هواپیماها و اشیای پرنده در حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینكه سامانه پدافند هوایی ارتش قبل از اینكه هر پرنده ای وارد حریم هوایی كشور شود، آن را شناسایی می كند، گفت: مرحله كشف و شناسایی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در كم ترین فرصت انجام می شود.
معاون هماهنگ كننده پدافند هوایی شهید نصر بااشاره به اهمیت پدافند هوایی در ساختار نظامی روز دنیا، گفت: رهبر معظم انقلاب در ۱۰ شهریور سال ۸۷ دستور تشكیل قرارگاه پدافند هوایی را در بدنه ارتش صادر فرمودند و این قررگاه از نیروی هوایی منفك شد.
سرهنگ عباسی تصریح كرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث رعب و عصبانیت در بین دشمنان خود بخصوص آمریكا و اسرائیل شده است.
معاون هماهنگ كننده پدافند هوایی شهید نصر اصفهان افزود: در زمان جنگ تحمیلی، پدافند هوایی ۶۰۰ بالگرد و هواگرد نیروی هوایی عراق را منهدم كرد و باعث تضعیف نیروی هوایی عراق شد.
وی با اشاره به بازسازی و تغییر كاربری سیستم های پدافندهوایی دوران دفاع مقدس، گفت: قرارگاه پدافند هوایی با كمك سیستم دانشگاهی و شركت های دانش بنیان به سیستم های بومی و پیشرفته مجهز شده است.
شهرستان نایین در۱۴۰كیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *