اجتماعیاخباراخبار جهاناخبار سیاسیحوادث

مهمات آمریکایی به دست تروریست های حاضر در شهر دمشق نرسید

مهمات آمریکایی به دست تروریست های حاضر در شهر دمشق نرسید

تاریخ دریافت خبر: شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷ نظر بینندگان
نیروهای اطلاعات سوریه موفق شدند از نفوذ دو کامیون حامل سلاح های آمریکایی به دست تروریست ها در غوطه شرقی دمشق جلوگیری کنند.به گزارش پیام نایین نقل از  صاحب نیوز؛ هم زمان با پیشروی سریع و گسترده ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق و شکست پی درپی تروریست ها، نیروهای اطلاعات موفق شدند در جریان بازرسی کامیون های وارد شده به مناطق شرقی دمشق، مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را کشف و ضبط کنند.

شبکه خبری «سانا» اعلام کرد: نیروهای اطلاعات سوریه مستقر در اطراف ایستگاه های ورودی شرق شهر دمشق توانستند در جریان بازرسی خودروهای وارد شده، دو کامیون حامل مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را کشف کنند.

بر اساس اعلام شبکه«سانا»، مقادیر زیادی تجهیزات نظامی شامل سلاح های سبک و سنگین«کلاشینکف، خمپاره، موشک ضد زره تاو، دوربین های دید در شب، تله های انفجاری» ساخت کشور آمریکا در کامیون ها کشف و ضبط شد.

http://sahebnews.ir/files/uploads/2018/03/syria-1-2.mp4

دریافت فیلم:

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای آمریکایی موجود در منطقه«التنف» واقع در جنوب شرق استان حمص این تجهیزات نظامی را به منظور کمک به تروریست های«جبهه النٌصره»، به غوطه شرقی دمشق ارسال کرده بودند که با هوشیاری نیروهای سوری ناکام ماندند.

بر اساس اعلام رسانه های سوری، نیروهای اطلاعات سوریه در یک ماه گذشته موفق شده اند ده ها کامیون حامل تجهیزات نظامی ساخت کشورهای عضو ناتو را در ورودی شهر دمشق کشف و ضبط کنند.

غربی ها و برخی کشورهای عربی قصد دارند با کمک به تروریست ها در غوطه شرقی دمشق، مانع سقوط این منطقه راهبردی شوند.

تروریست ها در حال حاضر تنها ۴۰ درصد از تمام مناطق غوطه شرقی دمشق از جمله شهرک های«دوما، حرستا، عربین، عین ترما و …» را تحت اشغال خود دارند.

در صورتی که نیروهای ارتش سوریه موفق شوند غوطه شرقی دمشق را پاکسازی کنند، امنیت به طور کامل به پایتخت سوریه بازخواهد گشت.

تروریست ها موجود در غوطه شرقی دمشق از آغاز بحران سوریه تا کنون صدها خمپاره به مناطق مرکزی شهر دمشق پرتاب کرده اند که در نتیجه آن، هزاران تن از ساکنان شهر دمشق شهید و زخمی شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *