اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار ایراناخبار علمیاخبار فرهنگی

نخستین راننده زن اتوبوس آمبولانس کشور گفت: از اینکه در یک جمع عملیاتی کار می‌کنم، بسیار خوشحالم و به همکارانم افتخار می‌کنم؛ چرا که با وجود تمام سختی‌ها و استرس‌هایی که در کارشان وجود دارد، خدمت به مردم را در اولویت اهداف خود می‌دانند

به گزارش پیام نایین،نخستین راننده زن اتوبوس آمبولانس کشور گفت: از اینکه در یک جمع عملیاتی کار می‌کنم، بسیار خوشحالم و به همکارانم افتخار می‌کنم؛ چرا که با وجود تمام سختی‌ها و استرس‌هایی که در کارشان وجود دارد، خدمت به مردم را در اولویت اهداف خود می‌دانند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان، نرگس راشکی در گفتگوی خبری خود، بیان کرد: در سال ۱۳۵۸ در شهر زاهدان متولد شدم؛ همسرم اصفهانی است و دو فرزند پسر دارم.
وی، که امروز، او را نخستین راننده زن اتوبوس آمبولانس کشور می‌خوانند، مدت خدمت خود در دانشگاه علوم پزشکی را ۱۵ سال عنوان کرد و افزود: قبل از ورود به اورژانس و از هشت سال پیش، به خاطر علاقه به رانندگی، گواهینامه پایه یک گرفتم.
راشکی با اشاره به اینکه از خانواده من و همسرم، هیچ کس اتوبوس و گواهینامه پایه یک ندارد، تصریح کرد: مشوق من در این کار، همسرم بود؛ هر دوی ما با هم در دوره‌های رانندگی اتوبوس شرکت کردیم و گواهینامه پایه یک گرفتیم.%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%b2%d9%86
وی درخصوص هدف خود از شرکت در دوره های رانندگی اتوبوس آمبولانس، گفت: اورژانس، یک کار عملیاتی است و من علاقه زیادی به کار در فوریت‌های پزشکی دارم؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم از یک نیروی ستادی صِرف، به یک نیروی عملیاتی و سازگار با محیط کارم تبدیل شوم. بنابراین در تمام دوره‌های مربوط به رانندگی تخصصی اتوبوس آمبولانس، احیای قلبی ریوی و سایر کلاس‌ها شرکت کردم و گواهینامه سطح‌بندی گرفتم و اکنون نیز نخستین زن اتوبوس آمبولانس کشور هستم.
وی مدرک تحصیلی خود را سطح یک حوزه علمیه و کاردانی حرفه‌ای “امداد و سوانح” عنوان و خاطرنشان کرد: من عاشق خدمت کردن به اطرافیانم هستم و از این پس قرار است به طور جدی، وارد کارهای عملیاتی شوم.
نخستین راننده زن اتوبوس آمبولانس کشور اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در یک جمع عملیاتی کار می‌کنم و به همکارانم افتخار می‌کنم، چراکه با وجود تمام سختی‌ها و استرس‌هایی که در کارشان وجود دارد، خدمت به مردم را در اولویت اهداف خود می‌دانند و نجات جان یک مصدوم یا بیمار، همه‌ی این سختی‌ها را
برای آنها شیرین می‌کند.

MOSTAFA, [۰۲.۱۰.۱۶ ۰۹:۵۰] [ Photo ]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *