اخباراخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگیاخبار مذهبی

نماز وحدت این هفته نایین به میزبانی فرمانداری در مسجد جامع نایین و به امامت حجت الاسلام والمسلمین سجادی امام جمعه نایین اقامه گردید

به گزارش پیام نایین وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری نایین،به مناسبت هفته دولت نماز وحدت این هفته شهرستان نایین به میزبانی فرمانداری این شهرستان در محل مسجد جامع نایین و به امامت حجت الاسلام والمسلمین سجادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نایین اقامه گردید.

namaz dulat 95---1namaz dulat 95---2

حجت الاسلام والمسلمین سجادی طی سخنانی پس از پایان نماز ضمن تبریک هفته دولت عنوان نمود دولت ها باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمایند. همان گونه که در قیامت معیار فایده درجه ی ما را تایین خواهد کرد به مصداق حدیث«مومن کم خرج و پر کار است» مسئولین نیز باید خدماتشان بیش از هزینه ها یشان باشد و مسئولین در هر جا و در هر لباسی که خدمت می کنند باید از خود صدقه جاریه باقی بگذارند. امام جمعه نایین در پایان ضمن تشکر از خدمات دولت تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی عنوان نمود جا دارد از تلاش کلیه ی دولت مردان به ویژه فرماندار محترم شهرستان نایین آقای نجفی تقدیر و تشکر نماییم همچنین با توجه به مشکلات خشکسالی از تلاش های بی وقفه عزیزان در آبفا روستایی نیز سپاسگزارم  . همچنین در بخش دیگری از این مراسم وپس از اقامه نماز سهراب مظفر نجفی فرماندار شهرستان نایین طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید ، محمد علی رجایی و نخست وزیر شهید  ، محمد جواد باهنر عنوان نمود جا دارد ضمن خسته نباشید به دولت خدمتگزار تدبیر و امید ، عرض کنم اگر خدمتی انجام می شود آن را به حساب وظیفه خود بگذاریم چرا که در جهت حفظ آرمان های انقلاب و خدمت رسانی به مردم شریف و مؤمن میهن اسلامیان انجام وظیفه می کنیم. فرماندار شهرستان نایین افزود دولت تدبیر و امید خدمات زیادی را در طول سه سال گذشته در عرصه های گوناکون انجام داده است که در هفته دولت جهت استحضار مردم از عملکرد خدمتگزاران خود ،گوشه ای از این تلاش ها را به سمع ونظرمردم شریف شهرستان نایین خواهیم رساند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *