اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار شهرستان نایینحوادث

نماینده نائین در مجلس خواهان استقرار دائم پزشک متخصص در بیمارستان این شهر شد

به گزارش پیام نایین وبه نقل ازایرنا- نماینده مردم شهرستان های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار دائم پزشک های متخصص در رشته های مختلف در بیمارستان نائین، ضروری است.

به گزارش ایرنا،عباسعلی پوربافرانی هنگام بازدید از بیمارستان حشمتیه حبیبیان نائین اظهارکرد: بازسازی بلوک زایمانی بیمارستان حشمتیه با هزینه ای افزون بر ۳.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات هتلینگ بیمارستانی اواخر سال گذشته انجام گرفت.
وی با اعلام رضایت از بازسازی بخش بستری جراحی افزود: بازسازی اتاق عمل بیمارستان، آن هم با قدمتی حدود ۲۰سال، در اولویت کاری قرار دارد که نیازمند افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار است که پیگیری ها برای اختصاص بودجه برای بازسازی آن انجام خواهد گرفت.
پوربافرانی با اشاره به این که بیمارستان حشمتیه تنها بیمارستان در محدوده شرق استان اصفهان است و مردم بسیاری از خدمات این واحد درمانی استفاده می کنند گفت: لازم است بودجه مورد نیاز برای بازسازی بخش های قدیمی این بیمارستان اختصاص یابد.
وی با اشاره به خرابی دستگاهی در رادیولوژی بیمارستان نائین تصریح کرد: برخی از مشکلات این بیمارستان و بخش بهداشت و درمان به بودجه و مسائل کلی کشور برمی گردد ولی برخی نیز با مدیریت در داخل خود شهرستان قابل برطرف شدن و حل و فصل است که انتظار این است دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.
بیمارستان ۵۸تختخوابی حشمتیه حبیبیان نائین در سال ۱۳۶۸ توسط خیرنیکوکار، فتح الله حبیبیان نائینی، با مساحتی بالغ بر ۱۰هزارمترمربع احداث شده که اکنون تنها بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در منطقه شرق استان و جاده طریق الرضا(ع) است.
این بیمارستان، تنها بیمارستان در محدوده شهرهای هرند، اژیه، ورزنه، کوهپایه، تودشک، بافران، انارک، جندق، فرخی، خور و نایین است.
شهرستان نایین با ۴۰هزار نفر در۱۴۰کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

انتهای پیام /*

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *