اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار علمی

همزمان با دهه مبارک فجر؛ پنج طرح در هفتمین روز دهه فجر در نایین به بهره برداری رسید

اصفهان – ایرنا – پنج طرح عمرانی روز چهارشنبه همزمان با هفتمین روز دهه فجر در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار نایین روز چهارشنبه به ایرنا گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر صبح امروز خانه خلاقیت و رستوران بازی های فکری جمعیت هلال احمر این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
محمود جمالی افزود: این مجموعه دارای ۵۰ بازی متنوع برای خانواده ها و عموم مردم است.
وی افزود: کلنگ سالن چند منظوره مرکز خیریه سالمندان و معلولان الزهرا نایین نیز با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع به زمین زده شد.
فرماندار نایین اضافه کرد: تجهیز مرکز تفریحی این مجموعه به سرسره بادی با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیون تومان توسط خانواده یک خیر مرکز همزمان با کلنگ زنی سالن چند منظوره خیریه سالمندان و معلولان الزهرا مورد بهره برداری قرار گرفت .
همچنین زیر سازی و جدول گذاری و ۱۵ هزار متر مربع آسفالت معابر روستای نیستانک با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری و شورای روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نایین به بهره برداری رسید.
در ادامه افتتاح و بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای مهرادران ،نجف آباد و حسین آباد حاج کاظم شهرستان نایین با حضور امام جمعه نایین، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان ،مدیر کل آبفار استان اصفهان، معاونت فرماندار بخشداران مرکزی و انارک و سایر مسئولین شهرستان برگزار گردید.
این طرح بیش از ۵۰۰ میلیون تومان با اجرای پنج کیلومتر خط انتقال آب برای تامین آب شرب سالم و پایدار برای بیش از ۲۰۰ نفر از روستائیان با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.
مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادان شهرستان نایین نیز با اعتبار بیش از ۵۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی و با مشارکت اداره بهزیستی این شهرستان با ظرفیت ۳۵ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت .
شهرستان نایین با بیش از ۳۹ هزار نفر جمعیت در۱۴۰کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت ۷۱۳۶ / ۲۰۹۳ ** خبرنگار: حسین فرزانین محمدی

انتهای پیام /*

IMG_0920IMG_0914IMG_0915IMG_0993IMG_0889IMG_0888IMG_0921

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *