اجتماعیاخباراخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار علمیاخبار فرهنگی

پاسدار مهدی علی بیگی فرمانده اجرای رزمایش سپاه نایین گفت: همزمان با دیگر شهرهای کشور رزمایش بیت المقدس در نایین برگزار و بسیجیان حوزه مقاومت شهید مطهری توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند

بسیجیان نایینی توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش پیام نایین،فرمانده اجرای رزمایش سپاه نایین گفت: همزمان با دیگر شهرهای کشور رزمایش بیت المقدس در نایین برگزار و بسیجیان حوزه مقاومت شهید مطهری توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش پیام نایین، پاسدار مهدی علی بیگی به پیام نایین گفت: حفظ انسجام گردان های بیت المقدس ،کمک به سایر نیروها ، ماموریت های امنیتی و امداد ، نجات از اهداف برگزاری رزمایش بیت المقدس برشمرد و گفت :امداد و نجات ، توان رزمی و ایجاد روحیه در نیروهای بسیجی از ماموریت ما برای دفاع از کوی و برزن است.
پاسدار علی بیگی با تاکید بر این نکته که سازمان‌دهی نیروهای انقلابی و رسیدن به مقاصد والای جمهوری اسلامی با محوریت و برگزاری رزمایش های آمادگی رزمی در راستای مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی از ماموریت های بسیج است،
وی خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش ها همواره باعث تمرکز بر کیفی سازی و ارتقا توان برای آمادگی رزم و دفاع از کوی و برزن انجام می شود و همواره برای آمادگی برگزاری رزمایش از اهداف بسیج خواهد بود .
فرمانده حوزه شهید مطهری نایین نیز در این رزمایش بیان داشت: با فراخوان گردان های بیت المقدس با حضور ۱۵۰ نفر از بسیجیان این رزمایش ۱۲ ساعته صورت گرفت وآموزش صحیح تیراندازی ، نحوه آشنایی با سلاح کلاش ، اصول امداد و نجات و در خاتمه میدان تیر از جمله برنامه های این رزمایش بود.
سروان یاسر زندوانی رزمایش‌ بیت المقدس عرصه قدرت نمایی بسیجیان عنوان کرد و حضور آنان را بیانگر آمادگی برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی دانست.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و دست نشاندگان آمریکا و صهیونیسم به دنبال از هم پاشیدن انقلاب اسلامی ایران هستند، خاطر نشان کرد: امروز افزایش توان رزمی و دفاعی بسیج امری ضروری و بسیار مهم برای مقابله با دشمنان است .
برگزاری رزمایش‌ها از مقدمات بوجود آمدن امنیت پایدار و آمادگی در برابر تهدیدات و افزایش توان رزمی و دفاعی بسیجیان و سپاه است و رزمایش بیت المقدس نمونه باشکوه این رزمایش‌ها است.
بسیج از یک سو در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس و سویی دیگر در طول انقلاب به عنوان مهمترین پایگاه تربیت نیروی انقلابی عمل کرده است و بی شک اقتدار نظام جمهوری اسلامی نشان از بسیجی بودن ملت ایران دارد.
این رزمایش در اردوگاه قدس فیض آباد نایین برگزار شد که بسیجیان در۱۰ گروه چهارده نفری اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
رزمایش 4رزمایش 3رزمایش 5رزمایش 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *