اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسی

پلیس رشوه سوداگران مرگ را رد کرد

رئیس بازرسی پلیس تهران گفت: ماموران وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر پیشنهاد رشوه ۴۵۰ میلیون ریالی از باند سوداگران مرگ را رد کردند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر حسینی گفت: در پی آگاهی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از فعالیت یک باند گسترده توزیع مواد افیونی در محدوده اتوبان محلاتی، پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد اعضای این باند متشکل از پنج مواد فروش سابقه دار به سرکردگی فردی به نام «یعقوب» در محدوده اتوبان محلاتی در امر توزیع گسترده شیشه بین افراد معتاد فعالیت دارند.
حسینی تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده، ماموران پایگاه ششم محدوده فعالیت متهمان را تحت نظر گرفتند تا اینکه موفق شدند صبح روز جمعه (دوم بهمن ماه) تمامی اعضای این باند را در حین فعالیت مجرمانه دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۶۳ گرم شیشه، ۱۰۰ عدد پایپ، دو دستگاه ترازو، یک دستگاه پول شمار و دو دستگاه خودرو کشف و توقیف کنند.
رئیس بازرسی پلیس پایتخت تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای بازجوئی های فنی و تحقیقات بیشتر در خصوص دیگر جرایم احتمالی به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شدند اما در طول مسیر سوداگران به منظور فرار از دست قانون به ماموران مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال رشوه پیشنهاد دادند که ضمن رد این مبلغ رشوه، ضمن صورتجلسه وجه مذکور در پرونده، متهمان را تحویل قانون دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *