اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار جهاناخبار سیاسیاخبار شهرستان نایین

پور بافرانی،نماینده مردم نایین وخور گفت: در سیزدهم آبان ۵۷ دانش آموزان با تبیین از فرمایشات امام (ره) و با جانفشانی ،توانستند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و انقلاب دومی را حماسه سرایی کنند

نماینده مردم نایین وخور
آبان ۵۷ دانش آموزان با جانفشانی لانه جاسوسی را تسخیر کردند

نماینده مردم نایین وخور گفت: در سیزدهم آبان ۵۷ دانش آموزان با تبیین از فرمایشات امام (ره) و با جانفشانی ،توانستند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و انقلاب دومی را حماسه سرایی کنند.
به گزارش روز پنجشنبه پیام نایین عباسعلی پوربافرانی طی سخنانی درامام زاده سلطان سید علی(ع) درجمع دانش اموزان با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری ۱۳ آبان را نمادی برای بیداری روح استکبار ستیزی در دانش آموزان عنوان کرد .
وی حضور دانش آموزان در راهپیمایی را یک فرهنگ انقلابی تلقی کرد وافزود : امروز دانش آموزان ما توانسته اند با روحیه جهادی و انقلابی بر فرمایشات امام خمینی (ره) جامع عمل بپوشانند.

13aban95-4

abasali-13
پوربافرانی علت مخالفت امام (ره) در مقابله با کاپیتالاسیوم و فساد را حضور مستشاران خارجی ،که با عناوین مختلف در کشور ایران حضور داشتند را حقوق گرفتن از نظام شاهنشاهی برای کارکردن با آمریکایی ها و بر علیه مردم ایران کارکردن عنوان کرد.
وی حرکت امام خمینی (ره) را یک حرکت استکبارستیزی و مبارزه با هرگونه وابستگی با آمریکا دانست و افزود: در سیزدهم آبان ۵۷ دانش آموزان با تبیین از فرمایشات امام (ره) و با جانفشانی ،توانستند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و انقلاب دومی را حماسه سرایی کنند.
نماینده نایین با اشاره به سفر اخیرش در بین المجالس کشور سوئیس اظهار کرد : نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیسم اسرائیل در این جلسه بارها اصرار داشتند تا بانمایندگان جمهوری اسلامی ایران ارتباط برقرار کنندکه تلاش آنها بی ثمر بود .
وی در ادامه یادآوری کرد : آمریکا امروز وضعیتش مشخص است به تعبیر مقام معظم رهبری آمریکا رفتارش ، افعالش در گفته نامزدهای انتخاباتی اش مشخص شد که چه فضاحت هایی در یک مناظره انتخاباتی به بار می آوردند.
عباسعلی پوربافرانی تاکید کرد : امروز مردم ایران اسلامی ، مسئولین و در راس رهبر فرزانه انقلاب هوشیارانه در ادامه راه حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه ، ما «شعار مرگ بر آمریکا» را در عمل پیاده می کنیم با پیشرفت های روز افزونی که نخبه های دانش آموزی در کشور می آفرینند توانسته اند به این شعار جامعه عمل بپوشانند.
وی افزود: پیشنهاد های روز افزونی در حوزه های پزشکی ، فناوری که متخصصین و نخبگان رقم زده اند امروز با وابستگی ما را به دنیا نه تنها کاهش داده بلکه آنها را بیشتر به ما وابسته کرده است.
نماینده نایین پیشرفت های مختلف در حوزه سلول های بنیادی و علوم مختلف را عامل ایجاد روحیه عملیاتی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل عنوان کرد.
وی خواستار تلاش و حضور بیشتر دانشجویان و دانش آموزان در تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری شد و گفت : حضور شما در عرصه هاب مختلف علمی ، اقتصادی ، فرهنگی سبب خواهد شد زمینه تحقق شعارهای مختلفی که دادید فراهم شود و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست مقام معظم رهبری به صاحب اصلیش حضرت ولی عصر (عج)برسد.
پوربافرانی در پایان خطاب به مسئولین بیان کرد : واقعیت امر این است که ما در حوزه آموزشی خوب پیشرفت کرده ایم که رتبه های برتر دانش آموزان خود گواه این حقیقت است اما در شهر آیت الله نایینی که شاگردانی چون آیت الله بهجت ها را داشته اند کم بوده و از مسئولین انتظار می رود در این خصوص همکاری و برنامه ریزی های بیشتری در جهت افزایش سطح علمی دانش آموزان انجام دهند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *