اخبار ایراناخبار شهرستان نایین

پور بافرانی: بعنوان یک نماینده مردمی از عملکرد مجلس در وضعیتی که باید باشد راضی نیستم/ بسیجیان به عنوان یکی از مهمترین سفیران اعتماد وظیفه خطیری دارند

به گزارش پیام نایین،عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار مجلس خبرنگان با مقام معظم رهبری بیان کرد : جنگی که امروز با آن روبه رو هستیم جنگ اقتصادی است و البته همه آن مربوط به  موضوع خارجی نیست چرا که  سومدیریت و بی تدبیری از مهمترین آفت های جنگ اقتصادی به شمار می رود و به تعبیر امام علی (ع) ، سوتدبیر،  تدمیر و نابودی می آورد.

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از موضوعات اساسی کشورکه با آن روبه رو هستیم  سوتدبیرها ، رانت و فشار های خارجی است ، اظهارکرد :  فشار های خارجی هدفش اسلام و تشیع است هیچ کاری ندارد که شما چه مسیری را طی می کنید آنجایی که مسیر اهل بیت (ع) و اسلام است آنجا را هدف قرار داده اند.

پوربافرانی گفت: دشمن در جنگ های مختلف نتوانست کاری کند ولی اگر در جنگ اقتصادی سوتدبیر و رانت به کمک فشار خارجی بیاید پایان خوبی ندارد .

این نماینده مجلس افزود : مجلس شورای اسلامی ترکیبی از نمایندگان بزرگ است و انتظار مردم این است که وظیفه قانون گذاری ، نظارتی و مطالبه حقوق مردمی بیشتر در مجلس پرداخته شود

وی تصریح کرد : بعنوان یک نماینده مردمی از عملکرد مجلس در وضعیتی که باید باشد راضی نیستم و  سعی کرده ام  جزو کسانی باشم که در مسیری که مردم انتخاب کرده اند پاسدار ارزش ها و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسدار خون شهدا باشم چرا که همه نمایندگان باید طبق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : امروز برای دولت قفل و بند درست کردن کار را به جلو نمی برد و باید به دولت کمک کنیم اما به دولتی که مسیرش ، مسیر علی (ع) باشد چرا که  اگر خدایی نکرده فساد و رانت حاکم شود این مسیر درستی نیست .

پوربافرانی جلوگیری از فساد و بی تدبیری را  همگی وظایف مجلس ، قوه قضاییه و دولت دانست و تاکید کرد : آنهایی که اعتقاد داشته و مسیرشان مسیر اهل بیت (ع) است به هیچ عنوان مسیرشان رانت و فساد نیست چرا که ایمان اگر راسخ باشد رانت ایجاد نمی شود اما متاسفانه منابع کشور ما که منابع عظیمی است بعضا اسیر این مشکلات می شود.

همچنین وی گفت : مردم به عنوان دومین قطب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتقاد و اعتماد داشته باشند چون اگر اعتماد وجود داشته باشد همگی باید برای یک ماه و ده روز خود در زندگی به قدر نیاز خود ذخیره سازی کرد  نه برای ده سال و از طرفی اگر در انبار کالایی وجود داشته باشد و قیمت ها افزایش یافت از فروش محصولات و در اختیار گذاشتن به مردم خود داری نکنیم و کاسبی که قیمت خریداری شده کالای خود را طبق قیمت قبل می فروشد رزق حلالی دارد و نتیجه بسیجی می شود بسیجی دهه هفتاد که مدافع حرم حضرت زینب (س) می شود ، هیچ امتیازی برای او وجود ندارد و فقط معنویت دارد خیلی خود را در آغوش حرم در مقابل دشمن فدا می کند. این اعتقاد است.

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی باتاکید بر اینکه نظام امروز هم چنان به اعتماد مردم نیاز دارد و نباید خدشه دار شود ، گفت : بسیجیان به عنوان یکی از مهمترین سفیران اعتماد وظیفه خطیری دارند و آن اینکه به عنوان نیروهای مردمی در جمعی که احساس یاس و ناامیدی است حتما ورود پیدا کنند چرا که ما  در عرصه های مختلف همواره با استکبار جهانی که در راس آن آمریکا وجود دارد مبارزه کردیم و در جنگ اقتصادی نیز پیروز و سربلند هستیم .

پوربافرانی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بیان نمود : خرید جنس ایرانی به عنوان کالای ضد ارزش بایستی خریداری شود و  اگر کسی لباس خارجی بر تن کرد حتما ضد ارزش تلقی می گردد .

نماینده نایین با ابراز ناراحتی از صنعت خودرو کشور گفت : ما دانش بسیاری روز افزونی در حوزه های مختلفی داریم اینکه یک خودرو را نمی توانیم با تکیه بر توان خود بسازیم و با تصمیم عجولانه سعی داریم در بحران مشکلات را مدیریت کنیم این سو تدبیری است ، چرا که در چهل سال گذشته صنعت خودرو سازی ما باید آینه خودروسازی آسیای میانه شود.

پوربافرانی در پایان تصریح کرد : ایران اسلامی با حمایت بسیجیان ، جانبازان و شهدا ایستاده است و با عنایت مردم ، بسیجیان و مسئولان از این برهه حساس پیروز و موفق عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *