اخباراخبار ایراناخبار علمی

پیشرفت های علمی، ایران را به قدرت بین المللی تبدیل کرده است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: پیشرفت های علمی، فناوری و پزشکی، ایران اسلامی را به یک قدرت بزرگ بین المللی تبدیل کرده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، «سهراب صلاحی» عصر پنجشنبه در نشست مجمع عالی بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: دو الزام مهم برای تداوم اقتدار روز افزون ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه و حتی عرصه بین المللی شامل کاهش مشکلات اقتصادی کشور و جلوگیری از هرگونه نفوذ دشمنان است.
وی بیان کرد: توسعه اقتصادی ایران اسلامی نیازمند فرهنگ و مدیریت جهادی است و با روحیه اشرافی گری نمی توان مشکلات اقتصادی را برطرف کرد.
صلاحی اظهار کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری که همواره مورد تاکید معظم له است نسخه شفابخش اقتصاد ایران اسلامی خواهد بود.
وی عنوان کرد: به کوری چشم دشمنان و غربی ها ایران اسلامی در آینده ای نزدیک سیطره معنوی در منطقه خاورمیانه پیدا می کند.
صلاحی ابراز داشت: از مهمترین عوامل اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه و حتی جهان می توان به پیشینه کهن تاریخی، فرهنگی و تمدنی و پیشرفت های روزافزون علمی، فناوری و پزشکی آن اشاره کرد.
رئیس سازمان بسیج اسانید کشور افزود: ایران اسلامی بدون کمک هیچ کشور دیگری و تنها با اتکا به قابلیت ها و توانمندی های خود توانست چرخه کامل انرژی هسته ای را به دست آورده، سلول های بنیادین را کشف و ماهواره به فضا پرتاب کند.
صلاحی گفت: دشمنان و به ویژه آمریکا از پیشرفت های علمی، فناوری و پزشکی ایران اسلامی هراس داشته و هر روز با یک بهانه درصدد جلوگیری از گسترش آنها هستند.
وی بیان کرد: هدف آمریکا از نفوذ در منطقه خاورمیانه و تصرف برخی کشورهای اسلامی از جمله عراق تسلط بر انرژی منطقه بوده و ایران اسلامی نیز در حال مانع تراشی برای آمریکا در زمینه رسیدن به چنین توطئه شومی است.
صلاحی اظهار کرد: آمریکا مجموعه ای از شکست ها و ناکامی ها را تاکنون از سوی ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه متحمل شده است.
وی بیان کرد: با تدبیر مثال زدنی رهبر معظم انقلاب تهدیدهای دشمنان در منطقه خاورمیانه یکی پس از دیگری خنثی و یا به فرصت تبدیل می شود.
صلاحی ابراز داشت: آمریکا برخلاف ادعاهایی که دارد به هیچ وجه طالب صلح با ایران اسلامی نیست زیرا همواره عهدشکنی و نقض تعهدات می کند.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: آمریکا مساله فناوری صلح آمیز هسته ای را بهانه ای برای مخالفت با نظام، انقلاب، کشور و ملت ایران قرار داده است.
صلاحی گفت: ایران اسلامی تاکنون هزینه های قابل توجهی برای دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای داده که کمترین آن تقدیم چهار شهید دانشمند هسته ای است.
وی تصریح کرد: ملت ایران برای داشتن فناوری صلح آمیز هسته ای حاضر به تقدیم این چهار شهید شدند.
صلاحی اظهار کرد: آمریکا و متحدانش جرات حمله نظامی به سوریه و اشغال آن را ندارند زیرا ایران اسلامی با تمام وجود حامی و پشتیبان این کشور مسلمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *