اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگیاخبار مذهبی

کاروان زیارتی راهیان نور خانوادگی در قالب دو دستگاه اتوبوس با حضور ۸۸ نفر جهت بازدید از یادمان های شهدای شمالغرب کشور، به مناطق زیارتی و عملیاتی اعزام شدند

به گزارش پیام نایین،سرهنگ مسعود اکبری در جمع زائرین مناطق جنگی اظهارکرد: حضور مردم در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب جزء سنت های حسنه ای است که آغاز شده و مردم می توانند با حضور در این مناطق با آرمان های شهداء تجدید میثاق کنند.
وی گفت: قطعاً تداوم این اردوها در ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثرگذار خواهد بود چرا که خداوند در آیات قرآن بارها فرموده است که شهداء زنده هستند و بر ما نظر می کنند و لذا جامعه ای که به فرهنگ شهادت اهمیت داده و خود را زیر نظر شهداء می داند مطمئناً پیروز خواهد بود.
حجت الاسلام بیاتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نایین نیز در گفتگو با ایرنا گفت : هدف از اعزام زائرین به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را ادای احترام به شهدای والامقام و تمامی ایثارگران که در واقع عزت آفرینان حقیقی میهن عزیز و احیاگران اسلام ناب هستندو از جهتی یادآوری دشمنی های استکبار و جهادی در رأس آن آمریکای جنایتکار کم به حق شیطان بزرگ و غیرقابل اعتماد است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تصریح کرد: حضور در مناطق عملیاتی نور با این دیدگاه موجب بصیرت و بیداری وولایتمداری همچنین ثبات قدم در راه پاسداران از انقلاب اسلامی و دفاع از ارزشهای اسلام ناب در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود.
به گزارش ایرنا،سفر زیارتی راهیان نور به مدت ۴ روز و خانواده ها در فضای معنوی از مناطق جنگی غرب بازدید می کنند.
از آغاز سال ۹۵،تاکنون طی سه دوره مختلف شامل اعزام دانش آموزان دختر ، دانش آموزان پسر و اکنون اعزام خانوادگی در قالب شش دستگاه اتوبوس با حضور ۲۴۰ نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده اند.

rahiyan nur 29---95--3rahiyan nur 29---95---6rahiyan nur 29---95---5rahiyan nur 29---95---2rahiyan nur 29---95---4

rahiyan nur 29---95---1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *