اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگیورزشی

کفاشیان نایینی رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: من بیانیه‌ کی‌روش و پاسخ آقای اسدی را خواندم، اما فعلاً اجازه دهید در این خصوص اظهارنظر نکنم تا ببینیم این موضوع به کجا می‌رود

طبق آیین‌نامه با منتقدان برخورد می‌شود؛ سلیمانی سالم است و با ما هماهنگ

کفاشیان: اسدی مهره تحمیلی به فدراسیون فوتبال نیست/ بعداً درباره مشاجره او با کی‌روش صحبت ‌می‌کنم

خبرگزاری فارس: کفاشیان: اسدی مهره تحمیلی به فدراسیون فوتبال نیست/ بعداً درباره مشاجره او با کی‌روش صحبت ‌می‌کنم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: من بیانیه‌ کی‌روش و پاسخ آقای اسدی را خواندم، اما فعلاً اجازه دهید در این خصوص اظهارنظر نکنم تا ببینیم این موضوع به کجا می‌رود.

به گزارش پیام نایین نقل از فارس علی کفاشیان نایینی در مورد برگزاری هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خدا را شکر مسابقات هفته دوم به خوبی برگزار شد و مسابقات روی غلتک افتاده است. ما هم به باشگاه‌هایی که ضعیف هستند کمک می‌کنیم تا به روند خود ادامه داده و بتوانند کارشان را در لیگ فوتسال انجام دهند. ضمن اینکه سعی می‌کنیم برای لیگ برتر فوتسال نیز اسپانسر جذب کنیم و امیدوارم رسانه‌ها و صداوسیما هم کمک کنند تا فوتسال کشور روز به روز به سمت پیشرفت رفته و صدمه‌ای به آن وارد نشود.

وی درباره اینکه در هر صورت جو فوتسال و سالن‌های برگزاری ایجاب می‌کند تا مسابقات پتانسیل تنش‌زا شدن را داشته باشند، گفت: در هر صورت سالن‌های ما چنین وضعیتی را دارند اما ما هم در تلاش هستیم تا حواشی را در فوتسال کم کنیم هرچند که در این مورد نیروی انتظامی هم باید به ما کمک کند، ضمن اینکه باید تلاش‌ کنیم تا جو سالن‌ها از لحاظ فرهنگی نیز قابل قبول باشد.

کفاشیان در مورد اینکه به این موضوع که نباید منتقدان فوتسال مورد محرومیت قرار می‌گرفتند، انتقادات زیادی شده است، گفت: این یک موضوع طبیعی است. آیین‌نامه و مقررات می‌گوید ورزشکاران و مربیان نمی‌توانند علیه مسئولان فدراسیون یا سازمان لیگ صحبت کنند. این موضوع در فوتبال هم حاکم است و اتفاقاً در فدراسیون فوتبال هم فقط مدیران می‌توانند انتقادات خود را آن‌هم به صورت مکتوب به مسئولان ارشد فدراسیون ارائه کرده و در این زمینه فوتسال هم مثل فوتبال است. ضمن اینکه در کنفدراسیون آسیا و فیفا هم همین قانون حاکم است و ورزشکار اجازه ندارد در این‌طور موارد دخالت کند. ورزشکاری که بعد از بازی خسته و عصبانی است واقعاً از برخی موضوع‌های کلان چه اطلاعی دارد که بخواهد در موردش اظهارنظر کند؟ این درحالی است که واقعاً‌ اطلاعی هم ندارد.

سرپرست کمیته فوتسال اظهار داشت: بنابراین مقررات این موضوع را می‌گوید و ما طبق آیین‌نامه رفتار می‌کنیم. بازیکنان و مربیان اصولاً نباید علیه مسئولان صحبت کنند. اینجا هم باید سلسله مراتب رعایت شود و انتقادات باید به سرپرست تا مدیر باشگاه انتقال پیدا کرده و سپس آنها نظرات خود را در قالب انتقادات بیان کنند.

وی درمورد اینکه آیا از عملکرد کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال رضایت دارد، گفت:‌ قطعاً‌ رضایت داریم. او آدم سلامتی است و کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد، اتفاقاً خیلی هم با مجموعه هماهنگ است و کارها را پیش می‌برد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد انتقادات بی‌سابقه اخیر کی‌روش نسبت به اسدی، اظهار داشت: من بیانیه‌ کی‌روش و پاسخ آقای اسدی را خواندم، اما فعلاً اجازه دهید در این خصوص اظهارنظر نکنم تا ببینیم این موضوع به کجا می‌رود.

کفاشیان درمورد اینکه اسدی اعلام کرده طی دو روز آینده برای تعیین تکلیف فدراسیون می‌رود، گفت: اجازه دهید فعلاً در این مورد صحبتی نکنم و نظرم را نگویم تا بعداً ان‌شاءالله.

وی در مورد اینکه برخی منتقدان دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گویند او مهره تحمیلی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال است، گفت: این حرف‌ها چیست؟ اسدی با مصوبه هیأت رئیسه دبیرکل فدراسیون فوتبال شد و این صحبت‌ها بی‌پایه و اساس است. هم در زمان ریاست بنده و هم در زمان ریاست تاج در فدراسیون فوتبال، اسدی با مصوبه هیأت رئیسه به عنوان دبیرکل انتخاب شده است و اصلاً تحمیلی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *