اجتماعیاخباراخبار ایرانمطبوعات

۳۲۸ کشته و بیش از ۲۵۳۰ مجروح/ اسامی برخی از مصدومان/ افزایش تعداد بالگردهای امدادی/ استفاده از سگ‌های زنده یاب برای یافتن هموطنان/دستور ویژه رئیس جمهور به وزرا /دعوت از دارندگان گروه خونی O- برای اهدا

/ اسامی برخی از مصدومان/ افزایش تعداد بالگردهای امدادی/ استفاده از سگ‌های زنده یاب برای یافتن هموطنان/دستور ویژه رئیس جمهور به وزرا /دعوت از دارندگان گروه خونی O- برای اهدا+تصاویر و فیلم

به دنبال وقوع زلزله شدید در منطقه مرزی کشور با عراق واقع در استان کرمانشاه برخی از مناطق غربی کشورمان لرزیدند که در پی آن تعدادی از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، شب گذشته زلزله ای به بزرگی ۷.۳ دهم ریشتر در منطقه سرپل ذهاب و قصر شیرین واقع در استان کرمانشاه را لرزاند که لرزش این زمین لرزه در بسیاری از مناطق غربی کشورمان احساس شد.

برای مشاهده اخبار، تصاویر و فیلم‌های شب گذشته اینجا کلیک کنید.

۱۲:۱۰/ هم اکنون زلزله نسبتا شدیدی قصرشیرین را دوباره لرزاند

۱۲:۰۹/ دقایقی پیش زلزله ای به بزرگی ۳/۷ دهم ریشتر کرمانشاه حوالی کامیاران را لرزاند.

 

 

۱۲:۰۷/ تخریب بخشی از پادگان قره بلاغ شهرستان سرپل ذهاب در پی زلزله شب گذشته/ بهداری و دژبانی این پادگان تخریب شد که ۴ سرباز در این پادگان جان باختند.

 

 

۱۲:۰۵/ ماجد احمدی مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان کردستان: مدارس استان کردستان آسیب جدی ندیده‌اند/ ۲ مدرسه شهر مریوان ترک‌خورگی داشتند.

 

 

۱۲:۰۳/ معاون اول رییس جمهور در ابتدای جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ضمن عرض تسلیت به خانواده های کشته شدگان زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه، با اشاره به زلزله شب گذشته که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان شد،‌ از بسیج همه دستگاه ها و امکانات کشور برای کمک به آسیب دیدگان این حادثه بسیار تلخ خبر داد.

۱۲:۰۰/ سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور لحظاتی قبل عازم منطقه زلزله زده کرمانشاه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *