اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان نایین

دادستان نایین: * برخورد مستمر و قاطع دادستانی با رفتارهای مجرمانه*

* برخورد مستمر و قاطع دادستانی با رفتارهای مجرمانه*
به گزارش پیام نایین ، صالحی دادستان نایین در گفتگو با خبر نگار نایین گفت،رفتارهای مجرمانه باید ریشه کن شو د تا به تبع آن شاهد شکوفایی اخلاق در نظام خانوادگی واجتماعی باشیم.
شاید نگاه معدودی از افراد جامعه نسبت به عملکرد قاطع دستگاه قضایی در مقابله با جرایم شاخص در شهرستان نایین نگاه مثبتی نباشد اما شبکه ای و سازمان یافته بودن جرایم اینچنینی، مستلزم برخورد صریح و قاطع دستگاه قضایی براساس وظیفه مصرح این دستگاه در قانون اساسی کشور است.
افغانی کشی که مدتی به عنوان پدیده ای نوظهور و شوم دامنگیر بخشی از جامعه و تعدادی از جوانان شهر شده و اقتصاد شهرستان را بیش از پیش در معرض خطر قرار داده بود، بحمدالله با لطف خداوند و برخورد شدید با متخلفین در این عرصه در حال ریشه کن شدن است. فلذا موکداً به خانواده ها توصیه می‏شود برای صیانت از حریم خانواده به عنوان کوچکترین اما بنیادی ترین نهاد اجتماعی ، رفتارهای جوانان خودرا تحت نظر داشته ومراقب نحوه کسب درآمد ها و هزینه کرد فرزندان خود باشند.
آنچه برای دستگاه قضایی اهمیت دارد بدواً پیشگیری از وقوع جرایم و اصلاح مجرمان و سپس تعقیب و مجازات متخلفان جهت حفظ واحیای حقوق عامه است و ملاک این عمل مرّ قانون است تا بواسطه آن عدالت در جامعه تأمین شود.

دادستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *