اخبار جهاناخبار علمی

درمان قطعی سرطان با داروی ضد سرطان سیستاناتوسط پرفسور شیخ نژاد

مدتها قبل یک نخبه سیستانی را به شما معرفی کردیم , که با ساخت داروی ضد سرطان سیستانا نام سیستان و سیستانی را جهانی کرده بود.

این شخص کسی نبود جز پرفسور شیخ نژاد محقق ایرانی داروی ضد سرطان در دنیا که مدعیست این دارو میتواند علاوه براینکه بیماری را کنترل کند در اغلب بیماران نیز آثار بیماری را بصورت کامل از بین ببرد.

چند روز قبل وی به گروه  سیستان فراموش شده دعوت و اعضاء سوالاتی را پیرامون این دارو و فعالیت ایشان مطرح و پاسخهای قابل توجهی نیز دریافت شد.

وی ضمن اعلام اینکه پس از ۳۰ سال از امریکا برگشته است و قصد دارد به هر شکل ممکن این دارو را درکشور تولید نمایند گفت : علیرغم اینکه دراین مدت کمترین همکاری از سوی مسئولین امر جهت انجام مراحل تولید این دارو صورت گرفت , اما  در تهران با شرکت توفیق دارو در حال تکمیل محل تولید دارو هستیم و ساخت صنعتی این دارو به کمک یک متخصص آلمانی بزودی آغاز خواهد شد.

آنچه میخوانید چکیده ای ازاین جلسه میباشد:

زمان تولید دارو و اینکه چه زمانی به دست مردم خواهد رسید ؟

بعد از ساخت نوبت به گرفتن مجوز مبرسد که اگر همکاری کنند. دارو حداکثر تا ۲ سال دیگر به دست مردم خواهد رسید.

کاربرد دارو در کدام نوع سرطانهاست

داروی سیستانا  در هشت نوع سرطان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و ان شاالله در اغلب بیماران نیز درمان قطعی رخ خواهد داد.

وی در اثبات این ادعای خود گفت : سال گذشته در آمریکا بیمارانی که به ۵ داروی شیمیایی جواب ندادند با این دارو درمان کامل شدند

نحوه کار دارو :

این دارو سلول را وادار به خودکشی می کند , البته این اتفاق تنها در سلول سرطانی رخ میدهد و به این دلیل است که عوارض هم ندارد.

نقش دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در این مساله :

تا همین جا هم هر کاری شده به خاطر فعالیت دکتر شهریاری بوده , هر کاری خواستم انجام داد و به افراد و مسئولین زیادی مراجعه کرد , به اتفاق هم خدمت ۳ وزیر رفتیم…چند معاون…چندین مدیر کل…نتیجه ای متاسفانه در برنداشت. مجلس رفتیم در کمیسیون بهداشت , به آنها گفتم که هزینه دو هفته واردات دارو را بدهید این دارو با کمترین هزینه در کشور تولید خواهیم کرد , اما نتیجه باز هم صفر.

مراحل آزمایشگاهی داروی سیستانا

تحقیقات کامل و آزمایشگاهی این دارو در آمریکا صورت گرفته و امسال ساختش در ایران انجام خواهد شد.

داروی بعدی و جدید درمان سرطان : سیستانین

داروی جدید که بهتر و ارزانتر است کارهای اولیه آن از این هفته آغاز خواهد شد , سیستانین نام داردکه در یک شرکت که متعلق به تامین اجتماعیست , کارهای اولیه آغاز خواهد شد.

سرطان بیماری همزاد , آخرین کتاب منتشر شده دکتر شیخ نژاد

این کتاب , یک کتاب کامل درخصوص بیماریهای سرطانیست و اگر کسی کتاب رو بخونه دیگه  هرگز سوال نمیکنه سرطان یعنی چی..درمان میشه یا نه , خودش دراین زمینه , متخصص میشه

 

رابطه طوفان شن و سرطان ریه

بی شک یکی از اصلی ترین عوامل بوجود آمدن بیماریهای سرطانی در ناحیه ریه , همین مساله طوفانها و ریزگردها خواهد بود , ریزگرد بی شک در دراز مدت بخصوص برای کسانی که درمعرض مستقیم آن قرار دارند منجر به ایجاد سرطان ریوی خواهد شد , که باید خیلی به این مساله اهمیت داد و از بروز آن جلوگیری کرد.

سیستان

من پس از سی سال  برای سیستان و برای آبادانی سیستان برگشتم , هدفم همینه اگه خدا بخواد و گرنه آمریکا مشغول تنیس و والیبال بودم و در بهترین شرایط و امکانات زندگی میکردم.

این طرحی( ساخت داروی ضد سرطان) بود که دوست داشتم در سیستان انجام بشود ولی برای سرمایه گذاری حمایت نشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *