اخباراخبار ایراناخبار فرهنگی

صبر و متانت و روحیه جانبازان، درسی برای همه مسوولان و مردم است

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در دیدار با جانباز آزادبخت که در ۱۸ سالگی در جبهه های حق علیه باطل قطع نخاع شد، گفت: دیدن این همه صبر و متانت و روحیه شما درسی برای همه مسوولان و مردم است.
رییس جمهوری با بیان اینکه شما معامله بزرگی با خدا کردید که سود آن در دنیا افتخار و عزت و در آخرت قرب الی الله است،افزود:شما جانبازان درگام نخست باحضورتان درجبهه های حق علیه باطل،تصویری مثال زدنی از ایثار ارائه کردید و پس از آن نیز با تحمل سال ها سختی، با صبر و روحیه خوبتان، مایه درس آموزی برای همه نسل های پس از جنگ خواهید بود.
دکتر روحانی ملاقات با جانبازان و خانواده شهدا را مایه خرسندی و افتخار خود دانست و خطاب به همسر جانباز حسین آزادبخت، تصریح کرد: قطعاً ایمان استوار و صبر و متانت همسران جانبازان و خانواده های شهدا ستودنی است.
حسین آزادبخت که در سال ۶۵ و در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع جانبازی نایل شده است در این دیدار با روحیه ای قوی، ضمن استقبال گرم و صمیمی از رییس جمهوری تاکید کرد: اگر دوباره مجال یابد، همین مسیر را که پیش از این طی کرده، در راه دفاع از اسلام و کشور طی خواهد کرد.
در این دیدار که حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند، رییس جمهوری لوح تقدیر و هدایایی به این جانباز گرامی دفاع مقدس اهداء ک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *