اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیفجر

حضور مردم در انتخابات متضمن حرکت انقلاب است

سرهنگ جواد فصیحی گفت: حرکتی که با حضور مردم انجام می شود و به نتیجه برسد، توسط خود مردم نیز بقا و دوام آن تضمین می شود.
به گزارش مفاخر نایین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک شب گذشته در یادواره شهدای شهر خور با اشاره به اصول و اندیشه فکری حضرت امام خمینی (ره) گفت: اندیشه سیاسی امام خمینی منطقی پایدار بر پایه های فقهی است که تحلیل وترسیم همه اجزا ومولفه های آن مبتنی بر علم اصول فقه است.
سرهنگ جواد فصیحی افزود: حرکتی که با حضور مردم انجام می شود و به نتیجه برسد، توسط خود مردم نیز بقا و دوام آن تضمین می شود و امام خمینی با توجه به این مهم، زیر بنای این اصل را وحدت کلمه قرار داد تا در سایه این وحدت نهال انقلاب به بار بنشیند و امروز شاهد درخت تنومند حکومت اسلامی باشیم.
وی با اشاره به انتخابات در پیش با تاکید بر اهمیت خبرگان رهبری گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران رهبری محور وحدت کشور و ناخدای کشتی انقلاب در رویارویی با امواج سهمگین است،
فصیحی اصریح کرد: تبیین چگونگی مدیریت بحران های سخت و عبور موفق از گردنه‌های تاریخی نظام می‌تواند تا حدی اهمیت مجلس خبرگان را بیان نماید و در انتخاب هوشمندانه مردم و عملکرد خبرگان پیروز در انتخابات مؤثر و مفید واقع شود.
وی خاطر نشان کرد: حضور پرشکوه و با بصیرت مردم در انتخابات خبرگان می‌تواند یکی از اهداف و وظایف خواص در این موضوع باشد.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک گفت: شهدایی که این یادواره منتسب به آن ها است و اگر در امنیت هستیم حقیقتا به خاطر جان فشانی این عزیزان است، همه در نامه های خود فضای جبهه را نورانی توصیف کرده اند.
حجت الاسلام والمسلیمن مجتبی مرادی با اشاره به تعبیر نور افزود: شهدای ما حقیقت نورانی جبهه ها را درک کرده بودند که از جان، مال، همسر و فرزند خود گذشتند تا امنیت کشورشان را تامین کنند و از دینشان دفاع نمایند.
وی با اشاره به شجاعت زرمندگان در جنگ تحمیلی گفت: خداوند متعال ترس را از دل مومنین راه نمی دهد آن چنان که در مناطق سرد و سخت کردستان که یک لحظه غفلت باعث از دست دادن جان می شد هیچ ترسی در رزمندگان وجود نداشته است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خورویبابانک خاطر نشان کرد: به واسطه ی مجاهدت رزمندگان است که خداوند افق و چشم اندازی را برای ما قرار داده است و تنها کسانی این افق را درک می کنند که بصیرت داشته باشند.
وی بیان خاطرات جبهه و جنگ را مروج فرهنگ ایثار عنوان کرد و افزود: کسانی که جبهه و دفاع مقدس را درک نکرده اند به واسطه ی خاطراتی که از رزمندگان شنیده اند مجذوب شهدا شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی با اشاره وضعیت منطقه و ناامنی کشور های همسایه گفت: اگر ما یک دوره حساس سختی های بسیاری را تحمل کردیم و عزیزان ما به شهادت رسیدند امروز از برکت خون شهدا این امنیت را احساس می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *