اجتماعیاخباراخبار فرهنگیفجر

نمایشگاه «طلیعه فجر» در بافران افتتاح شد

به مناسبت آغاز دهه فجر فرمانده بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) بافران از افتتاح نمایشگاه طلیعه فجر برای اولین بار در این شهر خبر داد.
طاهره پوربافرانی، فرمانده بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) بافران شامگاه گذشته(۱۲ بهمن) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه طلیعه فجر گفت: برای اولین بار در سطح شهر بافران نمایشگاهی تحت عنوان طلیعه فجر برپاشده که در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر از ۱۶ هنرمند خواهر بسیجی در صنایع دستی چرم دوزی و گلدوزی کارهای دست ساز چون عروسک بافی، منبت چوب، معرق کاری چوب، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

پوربافرانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر با آرمان های انقلاب اسلامی و ارج نهادن به هنرهای دستی هنرمندان بسیجی اشاره برشمرد.

وی در ادامه گفت: علاوه بر هنر صنایع دستی، نمایشگاه کتاب و عکس انقلاب و کارگاه نقاشی کودکان نیز برای بازدید عموم برپا شده است.

گفتنی است در این نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای پایگاه بسیج خواهران و نهادهای ناحیه سپاه و فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش در آمده است و این نمایشگاه از ۱۲ الی ۲۰ بهمن از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل سالن اجتماعات شهید برنوس مسجد هفت تن دایر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *