اخبار عمومی

حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در مسجد جامع نایین با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در آیین تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفت: مسائل اقتصادی، حفظ وحدت و استکبار ستیزی به عنوان تاکیدات رهبری باید در اولویت اول مسئولان دولت باشد

وی افزود: بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه توسط مسئولان مورد اهتمام قرار گیرد. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع نایین با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در آیین تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفت: مسائل اقتصادی، حفظ وحدت و استکبار ستیزی به عنوان تاکیدات رهبری باید در اولویت اول مسئولان دولت باشد.
وی ادامه داد: انسجام و وحدت بین دولت و ملت برای تمامی آحاد جامعه حتی کسانی که به دولت جدید رای نداده اند به عنوان خلق کنندگان حماسه عظیم مردمی در انتخابات ۹۶، مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: برای حفظ اتحاد ملی در برابر تهدیدات دشمنان و بدخواهان نظام و کشور، مواظب باشیم که حرفی گفته نشود که موجب وارد آمدن لطمه به وحدت ملی شود.
سجادی اظهار کرد: ظهور با قدرت و صلابت در مقابل نظام سلطه برای حفظ ارزش و جایگاه مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی از دیگر جهت گیری های مورد تاکید مقام معظم رهبری است که در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری مورد تاکید قرار داشت.
وی بر حفظ وحدت ملی تاکید کرد و گفت: توجه به مسئله تولید و اشتغال، واگذاری مسئولیت به نیروهای ارزشی و جوان و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی نیز باید در دولت جدید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و پاسخ اعتماد مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات را باید با توجه به مشکلات مردم داد.
وی با اشاره به بسته های تحریمی جدید آمریکا گفت: تحریم های جدید و عهدشکنی آمریکا نشان داد که این کشور همواره در دشمنی با ایران بوده و خواهد بود.
امام جمعه نایین همچنین با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار ( ۱۷ مرداد) اظهارکرد: خبرنگاری شغلی است سر تا سر عشق و علاقه و این قشر در آگاه سازی جامعه نقشی مهم دارند و تاثیر این قشر در نهادینه کردن ارزش های اخلاقی با رعایت اخلاق رسانه ای بسیار پررنگ است.
امام جمعه نایین به میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) و سیره ، شخصیت و فضایل و مناقب این امام همام (ع) اشاره کرد و بهره گیری بیشتر از ارزش های دینی را خواستار شد.
ت۷۱۳۶ خبرنگار فرزانیان محمدی ** انتشار: سلطانمرادی

 

IMG_1597IMG_1596IMG_1602IMG_1598

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *