اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

امام جمعه نایین گفت: از لحظات نخست این حادثه زلزله مردم و مسولان کشور با حس همدرد به روش های مختلف به یاری زلزله زدگان شتافتند

امام جمعه نایین:

مردم ومسولان به روش های مختلف به یاری زلزله زدگان شتافتند

اصفهان – ایرنا – امام جمعه نایین گفت: از لحظات نخست این حادثه زلزله مردم و مسولان کشور با حس همدرد به روش های مختلف به یاری زلزله زدگان شتافتند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ‘ سید علی سجادی ‘ درخطبه های این هفته نماز جمعه نایین با تسلیت سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص ) و شهادت امام حسن مجتبی (ع ) و شهادت امام رضا (ع ) افزود: به رغم مشکلات متعدد ، دراین حادثه زلزله کرمانشاه مدیریت خوب بود اما کمک ها باید استمرار یابد.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح و بسیج با توان بالا وارد عمل شدند اما باید توجه داشت رنج مردم با سرما مضاغف نشود و دراین مسیر سرعت عمل در برپایی سرپناه و بهتر عمل کردن بسیار مهم است.
سجادی تاکید کرد: باید ضعف مدیریت بحران در مواقع اضطرار بررسی شود و باسرعت و هماهنگی بیشتری عمل کرد.
وی، با قدردانی از دولت و ملت در لبیک به ندای رهبری در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه، خاطرنشان کرد: مردم زلزله‌زده غرب کشور نیازمند کمک‌های مالی و غیرمالی هستند، زمانی خانواده و خانه داشتند که زلزله از آنها گرفت، همه به اندازه خود در کمک به زلزله‌دگان کرمانشاه سهیم باشند.
امام جمعه نایین با قدردانی از فعالیت ستاد اربعین، گفت: پیاده روی اربعین سفر شهادت بود، با وجود احتمال خطر از سوی دشمنان اسلام ،از ایران اسلامی ۲ و نیم میلیون نفر به زیارت اباعبدالله(ع) مشرف شدند.
امام جمعه نایین با اشاره به آغاز دهه وقف در کشور، تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی مناسب همه مسئولان، رسانه ها و صاحبان تریبون، این فرهنگ حسنه الهی به خوبی احیا، تا مشارکت های گروهی وقف در کشور زیاد شود.
حجت الاسلام سجادی با تبیین آثار و برکات بسیج و روحیه جهادی در کشور به مناسبت آغاز این هفته، گفت: بسیجی همواره پیشتاز و پیش رو در همه امور مهم بوده و همیشه در وسط میدان مبارزه برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.
شهرستان نایین با بیش از۳۹ هزار نفر جمعیت در۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت۷۱۳۶ خبرنگار نایین حسین فرزانیان محمدی ** سلطانمرادی

انتهای پیام /*

نماز26----2نماز26----3نماز26----4 IMG_7431IMG_7442

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *