اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار ایرانحوادث

مردم کرج مرکز استان البرز به دنبال وقوع زمین لرزه ۴.۲ از نیمه شب سه شنبه تا صبح را در خیابان ها، پارک ها و خودروهای خود گذراندند و پمپ های بنزین این کلانشهر شاهد صف های طولانی است

صف های طولانی در پمپ بنزین های کرج

کرج – ایرنا – مردم کرج مرکز استان البرز به دنبال وقوع زمین لرزه ۴.۲ از نیمه شب سه شنبه تا صبح را در خیابان ها، پارک ها و خودروهای خود گذراندند و پمپ های بنزین این کلانشهر شاهد صف های طولانی است.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به قدرت ۴.۲ ریشتر ساعت ۱۲ و ۵۴ دقیقه منطقه ملارد در مرز استان های تهران و البرز را لرزاند. بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در ملارد استان تهران و در ۱۲ کیلومتری عمق زمین اتفاق افتاد.
این زمین لرزه در کرج مرکز استان البرز و برخی از شهرستان ها و شهرهای استان البرز نیز احساس شد.
این زمین لرزه در چهار کیلومتری ملارد تهران هفت کیلومتری مشکین دشت استان البرز و هفت کیلومتری صفادشت (تهران ) رخ داد.
تاکنون ازخسارات و تلفات احتمالی گزارشی نشده است.
پمپ بنزین های شهر کرج بامداد چهارشنبه شاهد صف طولانی خودروهای خانواده هایی است که قصد دارند زمان باقیمانده از شب را در خودرو سپری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان البرز اعلام کرد که زلزله ۴.۲ ریشتری بامداد چهارشنبه در البرز خسارتی در بر نداشته است.
مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استان البرز بامداد چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: به دنبال وقوع زمین لرزه ۴.۲ ریشتری در مرز بین استان های تهران و البرز اعضای مدیریت بحران و نیروهای امدادی و خدماتی استان به حالت آماده باش درآمدند.
وی خاطرنشان کرد: گرچه زمین لرزه ۴.۲ ریشتری باعث خسارت و مشکلی خاصی نمی شود اما از دقایق اولیه نیروها در آماده باش بسر می برند و موضوع در دست بررسی است.
زمین لرزه ای به قدرت ۵.۲ ریشتر چهارشنبه ۲۹ آذر ماه مناطق ملارد و مشکین دشت در استان های تهران و البرز را لرزاند و علاوه بر تهران و البرز در استان های قزوین و قم نیز احساس شد.
مرتضی اکبرپور معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور دقایقی پیش در گفت و گویی اعلام کرده که زمین لرزه دقایق پیش در استان های تهران و البرز در حقیقت پس‌ لرزه‌ های زمین ‌لرزه ۵.۲ ریشتری هفته گذشته در تهران و البرز بوده است.
۱۵۳۵/۶۱۵۵خبرنگار:داریوش غفاری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *