اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار جهاناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

امام جمعه نایین گفت: حضور مردم در ۹ دی ۸۸باطل کننده توطئه دشمنان داخلی و خارجی بود که نشان از بیداری و هشیاری ملت ولایتمدار ایران اسلامی دارد

امام جمعه نایین:

حضور مردم در ۹ دی باطل کننده توطئه دشمنان بود

نایین،اصفهان – ایرنا – امام جمعه نایین گفت: حضور مردم در ۹ دی ۸۸باطل کننده توطئه دشمنان داخلی و خارجی بود که نشان از بیداری و هشیاری ملت ولایتمدار ایران اسلامی دارد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) به ۹ دی به عنوان روز بیداری و هوشیاری ملت ایران اشاره کرد و یادآورشد: سالروز این روز تاریخی و سرنوشت ساز است و این روز، روز میثاق امت با امام مسلمین به شمار می رود.
امام جمعه نابین، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است، گفت: این ویژگی ها عدم وابستگی به بلوک های غرب و شرق و مستقل بودن آن با شعار دین، خدا، پیامبر و وعده مدیریتی بر اساس عدالت است.
وی اضافه کرد: در روز ۹دی ایمان و غیرت مردم ایران برای دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.
سجادی در بخش دیگری با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: آن بانوی بزرگوار پرورش یافته مکتب ائمه اطهار(ع) و نمونه عالی از طهارت و پاکی است.
وی تاکید کرد: عظمت و جلال حضرت معصومه(س) در بسیاری از روایات تاکید شده و ثواب زیارت آن بزرگوار برابر با ثواب زیارت حضرت زهرا(س) و واجب شدن بهشت عنوان شده است.
وی به سالروز میلاد عیسی مسیح اشاره و ضمن تبریک به پیروان این پیامبر الهی افزود: بعد از ظهور امام زمان حضرت عیسی خواهد آمد و تشکیل امتی واحد و جهانی را خواهند داد.
شهرستان نایین با بیش از ۳۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت ۷۱۳۶ / ۲۰۹۳ ** خبرنگار: حسین فرزانیان ** انتشار: سلطانمرادی

انتهای پیام /*

نماز 8 1نماز 8 2نماز 8 3نماز 8 4نماز 8 5IMG_9345

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *