اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

پیکر مطهر حجت الاسلام مظاهری در اصفهان تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مطهر حجت‌ الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری چهره ماندگار تبلیغ اصفهان صبح روز شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم از مسجد سید این شهر تشییع و در گلستان شهدای این شهر خاکسپاری شد.

به گزارش ایرنا، در ابتدای این مراسم زیارت پرفیض عاشورا قرائت سپس توسط آیت ‌الله ‘ حسین مظاهری ‘ از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان بر پیکر حجت‌ الاسلام مهدی مظاهری نماز اقامه شد.
پیش از تشییع پیکر این عالم جلیل القدر فیلم های کوتاهی از مراسم های روضه خوانی حجت الاسلام مهدی مظاهری در صحن مسجد سید اصفهان پخش شد سپس پیکر مطهر این روحانی وارسته پس از تشییع بر دوش مردم مومن و ولایتمدار اصفهان در گلستان شهدای این شهر خاکسپاری شد.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه اصفهان برگزار شد، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و جمعی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
ه گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری از اساتید حوزه علمیه اصفهان و چهره ماندگار تبلیغ این استان که از یک هفته قبل به دلیل عفونت ریوی و کهولت سن در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شده بود، پنجشنبه شب ۲۱ دی دعوت حق را لبیک گفت.
رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری، معاون اول رئیس جمهوری، آیات عظام حسین مظاهری و ناصر مکارم شیرازی و شماری از شخصیت های کشوری، فرهنگی و حوزوی با صدور پیام های جداگانه رحلت حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری از اساتید حوزه علیمه اصفهان و چهره ماندگار تبلیغ این استان را تسلیت گفتند.
خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *