اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار ایراناخبار علمیاخبار فرهنگی

۹پرواز داخلی و خارجی به مقصد تهران شنبه شب به علت بارش برف و شرایط نامساعد جوی مسیر خود را کج کرده و در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند

۹پرواز مقصد تهران در فرودگاه اصفهان به زمین نشستند

اصفهان – ایرنا – ۹پرواز داخلی و خارجی به مقصد تهران شنبه شب به علت بارش برف و شرایط نامساعد جوی مسیر خود را کج کرده و در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند.

به گزارش ایرنا از مجموعه این پرواز ها ۳پرواز خارجی و به مقصد فرودگاه امام و ۶پرواز دیگر داخلی و به مقصد فرودگاه مهرآباد بوده است.
روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی مشخصات این پرواز ها را بشرح زیر اعلام کرد:
پرواز ۶۶۲۰ آتا مسیر استانبول فرودگاه امام،بعلت شرایط نامساعد جوی مقصد ساعت ۲۱:۴۰ در فرودگاه بین المللی شهیدبهشتی اصفهان به زمین نشست.
پروازشماره ۴۹۸ هواپیمایی قطر مسیر دوحه فرودگاه حضرت امام بدلیل شرایط نامساعد جوی مقصد ساعت ۲۱:۴۵ در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.
پروازشماره ۳۰۵۸ هواپیمایی زاگرس مسیر تفلیس فرودگاه حضرت امام بدلیل شرایط نامساعد جوی مقصد ساعت ۲۲:۰۵ در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فرودآمد.

پروازشماره ۸۲۳ هواپیمایی آسمان مسیر عسلویه مهرآباد بدلیل شرایط نامساعد جوی تهران ساعت ۲۲:۱۰

پروازشماره ۲۱۵ هواپیمایی ایران ایر مسیر قشم مهرآباد بدلیل شرایط نامساعد جوی تهران ساعت ۲۲:۱۰

پروازشماره ۱۲۲۵ هواپیمایی قشم ایر مسیر کیش مهرآباد بدلیل شرایط نامساعد جوی تهران ساعت ۲۲:۱۵

پروازشماره ۴۰۷۰ هواپیمایی زاگرس مسیر کیش مهرآباد بدلیل شرایط نامساعد جوی تهران ساعت ۲۲:۱۵

پروازشماره ۵۶۲۴ هواپیمایی کاسپین مسیر شیراز مهرآباد بدلیل شرایط نامساعد جوی تهران ساعت ۲۲:۳۰

پروازشماره ۳۷۷۸ هواپیمایی آسمان مسیر شیراز مهرآباد بدلیل شرایط نامساعد جوی تهران ساعت ۲۲:۳۰ در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست .
*فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان و دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.
خبرنگار: کاظم قانع ** انتشار: سلطانمرادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *