اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان نایینحوادث

توصیه رییس پلیس راه استان؛ رانندگان از سفرهای غیرضروری در مسیر شمال و غرب اصفهان خودداری کنند

ایرنا – رئیس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان توصیه کرد؛ باتوجه به وضعیت ناپایدار جوی در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری بویژه در مسیر شمال و غرب این استان خودداری کنند.

سرهنگ حسین پورقیصری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا همچنین از رانندگانی که قصد تردد در این جاده ها را دارند خواست که وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و لباس گرم، غذای کنسرو شده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان اصفهان از باز بودن تمام جاده های این استان خبر داد و گفت: برغم بارش های سنگین برف در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون تمامی جاده های استان باز و تردد در آنها جریان دارد.
وی اضافه کرد: تنها در ساعت های ابتدایی بامداد و صبح امروز در برخی جاده های در مناطق شرق و غرب از جمله فریدونشهر به سبب یخ زدگی و لغزندگی، تردد به کُندی انجام شد که با گذشت زمان و تلاش نیروهای پلیس این مشکل نیز برطرف شد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بلحاظ موقعیت خاص آن در مرکز و بعنوان چهارراه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.
استان اصفهان دارای دو هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزادراه است.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان صفهان، میانگین بارش های اصفهان در ۲۴ ساعته گذشته ۳.۴ میلی متر گزارش شده که زرین شهر با ۱۲.۷ میلی متر و سمیرم با کمتر از یک دهم میلی متر بیشترین و کمترین بارش ها را به خود اختصاص دادند.
بر این اساس پیش بینی شده است که فردا (سه شنبه) دوباره با فعالیت موج ناپایدار شرایط افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید در بیشتر مناطق و بارش بویژه در غرب و شمال استان آغاز شود و تا اواخر هفته جاری شاهد کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود.
ت/۶۹۹۴ / ۲۰۹۳ ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *