اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگیورزشی

خانه خلاقیت و رستوران بازی های فکری در جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

به مناسبت فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور نماینده محترم شهرستان های نایین و خور و بیابانک جناب آقای عباسعلی پوربافرانی ، فرماندار محترم جناب آقای محمود جمالی و مسئولین استانی و شهرستانی ، خانه خلاقیت و رستوران بازیهای فکری جمعیت هلال احمر در شهرستان نائین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ابراهیم عادل زاده نائینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا… دهه فجر، هدف از افتتاح این مرکز را داشتن جامعه ای خلاق و شکوفا ، افزایش دقت و تمرکز ، تقویت توانایی تجسم و تفکر ، افزایش قدرت تجزیه و تحلیل ، ارتقاء رشد فکری و قدرت برنامه ریزی ، غنی سازی اوقات فراغت در تمامی گروه های سنی اعلام کرد .
وی ضمن اشاره به مسئولیت خانواده ها در غنی سازی اوقات فراغت فرزندان ، به برنامه ریزی خانواده ها در خانه خلاقیت هلال احمر اشاره و ضمن دعوت اقشار مختلف مردم خاطر نشان نمود : این مرکز سانس های گروهی ویژه خانواده ها ، دانشجویان ، دانش آموزان و مهدهای کودک را دایر نموده است .
وی در ادامه افزود : خانه خلاقیت و رستوران بازی های فکری در شهرستان نائین با دارا بودن ۲۰۰ بازی در قالب بیش از ۵۰ نوع ، کلیه گروههای سنی از ۳ تا ۹۹ سال را در بر می گیرد .
در این جلسه حیدرعلی خانبازی معاونت محترم امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان به استراتژی ۲۰۲۰ فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر که جوانان رهبران آینده هستند اشاره نمود و اظهار داشت یکی از وظایف هلال احمر جذب ، نگهداری و تربیت جوانان جهت محقق نمودن این هدف می باشد.
وی در پایان یادآور شد : این مرکز با هزینه ای بالغ بر یک صد میلیون ریال راه اندازی گردیده است . IMG_0915IMG_0918IMG_0916IMG_0914IMG_0919IMG_0917IMG_0920IMG_0921IMG_0923IMG_0925IMG_0922IMG_0930IMG_0924IMG_0928IMG_0931

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *