اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان نایین

مردم ساکن در ۴۰۰ کیلومتری اصفهان از آب شرب بی بهره هستند/گفتاردرمانی مشکل معیشت کارگران را حل نمی کند

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس طی دو تذکر به وزرای نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پیگیری مشکلات مردم این منطقه پیرامون کمبود آب و عدم پرداخت حقوق کارگران پرداخت.
عباسعلی پوربافرانی در نطق میان دستور

به گزارش خبرنگار پیام نایین نقل از خانه ملت، عباسعلی پوربافرانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: از همان ابتدای شروع فعالیت شما اعلام شد که شهرستان خور و بیابانک به ویژه شهر خور در فاصله ۴۰۰ کیلومتری مرکز استان اصفهان با مشکل کم آبی در حوزه آب شرب روبه رو هستند.

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مردمی که در کویر با کمترین امکانات دست و پنجه نرم می کنند باید از حداقل امکانات حیاتی از جمله آب آشامیدنی برخوردار باشند آن هم در شرایطی که آن ها در صحنه های مختلف حضور داشته اند.

وی تصریح کرد: بی تردید از اردیبهشت ماه به بعد مردم این منطقه آب آشامیدنی نخواهند داشت بنابراین اگر از هم اکنون در خصوص رفع این مشکل تدابیری اندیشیده نشود مردم شهرهای خور و بیابانک و روستاهای نائین با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

گفتاردرمانی مشکل معیشت کارگران را حل نمی کند

پوربافرانی در ادامه طی تذکری دیگر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: از مدت ها قبل حقوق کارگران کارخانه ها و شرکت ها به ویژه در نائین، خور و بیابانک پرداخت نشده است که باید در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.

نماینده مردم نائین، خور و خیابانک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گفتاردرمانی برای خانواده کارگران پول نمی شود بنابراین اگر به کارخانجات تسهیلات ارائه دهید در اصل هر راهی در جهت حمایت از کارگران به منظور پرداخت حقوق و مزایایشان اقدام خواهند کرد./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *