اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

عادل زاده نایینی رئیس جمعیت هلال احمر نایین گفت : طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در نایین اجرا می شود

هلال احمر نایین ، همراه مسافرین نوروزی
عادل زاده نایینی رئیس جمعیت هلال احمر نایین گفت : طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در نایین اجرا می شود.
به گزارش پیام نایین ، ابراهیم عادل زاده رئیس جمعیت هلال احمر نایین گفت : با توجه به تاریخی بودن و وجود پتانسیل های خوب گردشگری هرساله خیل عظیمی از مسافرین نوروزی به این شهرستان مراجعه می کنند که هلال احمر با هدف فرهنگ سازی در زمینه سفر و کاهش تلفات جاده ای با برنامه ریزی هایی که انجام شده در نظر گرفته است.
وی با اشاره به برنامه های امور جوان در طرح نوروزی افزود : طرح ایمنی و سلامت از ۲۹ اسفند و با حضور ۲۵ نفر از اعضای هلال احمر به مدت ۱۶ روز با خدماتی نظیر بهبود وضعیت سلامت مسافران ، راهنمایی آنان در ایام نوروز برگزار می گردد.
عادل زاده از دیگر برنامه های طرح ایمنی و سلامت نوروزی را بهبود رفتارهای ترافیکی ،تشویق مسافران جهت پیوستن به کمپین (نه به تصادفات جاده ای ) با امضای میثاق نامه ، آموزش، ایجاد فضای دوست دار کودکان ، توزیع نقشه و بروشورهای آموزشی ، آموزش نکات ایمنی و معرفی اماکن تاریخی و گردشگری عنوان کرد.
وی در ادامه به اجرای طرح امداد و نجات اشاره کرد و گفت : این طرح از ۲۵ اسفندماه به مدت ۲۰ روز در دو پایگاه امداد و نجات گردنه ملااحمد و انارک برگزار می شود که ۷۰ امدادگر آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در این ایام عید می باشد.
رئیس جمعیت هلال احمر نایین درپایان به استقرار سه دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه خودرو با تمام تجهیزات ایمنی و امدادی و ۲ ست نجات در ایام نوروز اشاره کرد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *