اخباراخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

دهه فجر، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست

به گزارش مفاخر نایین ، جلسه برنامه ريزي براي هرچه باشكوه تر برگزاري ايام ا.. دهه فجر به رياست فرماندار اين شهرستان وبا حضور امام جمعه ومسولین ادارات وارگانها برگزار گرديد

نماينده عالي دولت در اين شهرستان بيان داشتند: دهه فجر، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است و انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد

سهراب مظفر نجفی افزود: انقلاب اسلامي ، انقلابی است مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی ، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

وی افزود: با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت بود که فرزانگان خاک، از این سرزمین پاک، به سوی افلاک، پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند.یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی همیشه سبز باد.

فرمانداراظهار داشتند: دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست؛ و این که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می کنیم.

حاج آقا سجادی امام جمعه نایین نیز در این جلسه در خصوص ثمره این انقلاب گفت: کمترین ثمره این انقلاب ، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این کم چیزی نیست.

وی افرود:آیا احساس سربلندی نمی کنید که آیین و مکتب شما، یعنی اسلام حیات بخش، امروز در دل میلیون ها انسان ناامید و سرخورده بارقه امید آفریده و آنان به نجات خویش در پناه اسلام، امیدوار و دلخوش اند، و در این راه، عاشقانه تلاش می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *