اجتماعیاخبار شهرستان ناییندیدار مردمیورزشی

نشست رؤسا و نواب رؤسای هیأت های ورزشی نایین با نماینده مجلس

نشست رؤسا و نواب رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان نایین با الهام آزاد نماینده مردم شهرستانهای نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پیام نایین نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین در ابتدای این جلسه “حمیدی” رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تسلیت سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای امام خمینی )ره(؛گزارشی از وضعیت موجود ورزش و جوانان و هیأتهای ورزشی شهرستان ارائه نمود.
رئیس اداره ورزش و جوانان نایین افزود: با پیگیری نماینده محترم در ۲سال گذشته و رایزنی ایشان با وزارت نفت مقرر گردیده تا مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون تومان جهت تعمیرات و بازسازی استخر کوثر شهرستان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد که روند آن ازسوی اداره شهرستان و استان در حال پیگیری است .
وی ادامه داد : یکی از دغدغه های هیأتهای ورزشی،ورزشکاران و تیم های ورزشی در سالیان گذشته بحث ایاب و ذهاب جهت اعزام به مسابقات ورزشی درون استانی و کشوری بود که در سال گذشته با همکاری شهرداری و شورای اسلامی تا حدودی رفع شد.
“حمیدی” با اشاره به فعالیت ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرستان خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه سازماندهی و مدیریت این تعداد ورزشکار در قالب هیأت های ورزشی بدون منابع مالی کار بسیاردشواری است لذا از نماینده محترم انتظار دارم با همکاری مدیرکل ورزش استان منبعی را جهت کمک به هیأت های ورزشی شهرستان اختصاص دهند.
در ادامه رؤسا و نواب رؤسای هیأتهای ورزشی ضمن بیان مشکالت موجود در حوزه های فعالیتی خود؛ به ارائه نقطه نظرات،پیشنهادها و راهکارهای مناسب در خصوص ارتقاء ورزش شهرستان پرداختند و از نماینده مجلس خواستار رفع این معضالت و مشکالت شدند.
در ادامه نشست ” الهام آزاد” نماینده مردم شهرستانهای نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسالمی ضمن عرض تبریک دهه مبارک کرامت و تسلیت سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای امام خطاب به هیأتهای ورزشی بیان داشت : اگر قرار باشد جامعه ای به انحراف و بیراهه نرود به افراد دلسوزی چون شما نیاز دارد چرا که فعالیت های شما سالم  جامعه را تضمین و تامین خواهد کرد.
الهام آزاد در خصوص مشکالت مالی هیئت های ورزشی عنوان کرد: طی نشست با معاون وزارت ورزش و پیگیریهای صورت گرفته به یاری خدا برنامه های خوبی در خصوص بحث مشکالت مالی هیأتهای ورزشی و توسعه ورزش شهرستان پیش بینی شده است .
وی تصریح کرد : تلاش ما بر این است تا راهکاری جهت اختصاص محلی پایدار برای کمک مالی به هیأت های ورزشی شهرستان فراهم شود که این کار مستلزم همفکری، تعامل و ارائه راهکار بزرگان عرصه ورزش میباشد.
نماینده مردم شهرستانهای نایین و خوروبیابانک در پایان با اشاره به وجود پتانسیل ورزشی و ورزشکاران مستعد در شهرستان، خواستار همت، تلاش، همدلی و همسویی بیش از پیش مسئولین هیأتهای ورزشی با اداره ورزش و جوانان و همچنین افزایش تعاملات بین دستگاهی، در راستای اشاعه فرهنگ و توسعه ورزش شهرستان شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرکره برقی
بستن